2009年7月23日 星期四

Sheryl @ Studio

7月21號係我同CoCo爸0既拍拖紀念日.  今年同之前好唔同, 因為唔可以兩個人去慶祝, 而係多左個Ms. Fung!


所以今年0既慶祝節目就係......帶埋Ms. Fung去影相!  人地話影bb相最好就係bb坐得穩但又未識行0既時候, 因為唔會影影下走佬, 同埋呢個時候應該係最cutie!


我地揀左全城至平果間影樓, 好多bb都係去呢度影, $388有38張相, 仲有5個造型, 真係好抵, 就算 Ms. Fung唔合作都無咁肉痛呀嗎!


一開始影全家福, Ms. Fung唧都唔笑, 一味啤住攝影師哥哥同助手姐姐發呆, 好辛苦先令到佢笑, 影樓又開"溫暖"0既冷氣(因為驚bb凍親), 我地真係熱到想死!


跟住就影波波, Ms. Fung終於都開心少少, 因為佢好鍾意拎住d波波bang bang, 不過都係無咩笑容.  之後就到影寫真, 即係唔著衫影, 阿Ms. Fung即時好鬼happy, 又笑又搖個身, 所以唔著衫呢個造型d相最靚!  (原來鍾意唔著衫, "該燴"囉!)



 


而我就好鍾意呢個Anpanman加帽帽造型, 好colorful好正!



 


呢個廁所沖涼加坐塔造型都幾可愛, 不過Ms. Fung已經開始扭計, 可以揀到0既相都少左啦!



最後呢個廚師造型認真大件事, 一埋位就喊, 全程一泡眼淚, 結果...最好係呢兩張啦! 



正所謂一分錢一分貨, 去之前都預左唔會好high quality, 都係志在玩下開心下, 加上又唔知Ms. Fung表現如何, 無謂貼錢買難受啦!  其實出黎效果都唔錯啦, 有幾張都影得Ms. Fung幾靚囡! (雖然本身唔係靚果jar, 就係咁先勁! wakakakaka!)


不過阿Mr. Fung就唔係幾滿意, 話d相構圖同燈光都唔掂, 仲要唔執相添, 攪到我地自己執到死下死下! 


Anyway, 佢地d佈景都幾靚又多選擇, 以咁0既價錢有咁0既質素都ok啦! 


我地加左錢買大poster, 而家好期待呀, 因為見到d sample都好靚架! 不過要等成個半月先有得拎, 所以自己用software整住幾張止下渴先!

3 則留言:

  1. 經你執過. 唔算差啦. 真係一分錢一分貨. 咁既價錢可接受.

    回覆刪除
  2. 咁既價錢都算係咁喇,我鐘意個廚師做型,小朋友影得好醒目呢
    請問間野係邊架

    回覆刪除
  3. 之前Marco一歲影影樓相都係依間, 因為無論造型、post都九成一樣! 雖然無個間"Adven..." 咁professional, 不過當留念都幾好。Sheryl喊都好正常, 對佢嚟講真係好攰, 其實影到佢喊都好, 因為大個啲喊就無咁可愛啦, 影唔番吔!!

    回覆刪除