2012年1月13日 星期五

CoCo 7 歲生日


時間真係過得好快, 轉眼CoCo已經7歲啦! 

 

由我地剛剛結婚, 到有Sheryl, 而家加埋Aidan, 轉變真係好大.  期間喺2009年10月CoCo 脊錐中風, 令一對後腳控制得唔好, 好彩企得返起身行得返, 但係大小便到而家都控制唔到, 要每日人手幫佢放屎放尿.  Aidan出世前, 呢樣野每日都係coco爸做, 而家Aidan出左世, 只好交比工人做, 因為實在分身不下了.  雖然辛苦, 但我地從來無諗過要放棄Coco.

 

見到佢反而有d內疚, 因為家中兩個小朋友關係, 少左好多時間理CoCo Milky, 佢地而家每日朝早仍然好期待我地喺房出黎, 仍然會熱烈地歡迎我地, 都只係為我地可以摸下佢地.   不過有時真係太趕太眼瞓, 連摸佢地都無時間/唔記得.....   而CoCo自Aidan出世之後, 都未有機會落街行下...

 

今年CoCo生日, 媽咪真係無時間親手整生日蛋糕, 唯有買d零食:

 

對為食嘅CoCo黎講, 其實有得食就已經好 happy 了.





My sweetheart CoCo, Mammy always love you and wishes you healthy and happiness!!!!!   你真係好good boy, 個個見你個樣以為你好惡, 其實你唔單止唔惡, 仲純到不得了,   Sheryl成日蝦你(推, 打, 拉....etc.) 你都只係默默忍受, 攪到我都好心痛, 次次都有幫你鬧Sheryl妹妹架, 不過你係大哥哥, 從來都唔會同Sheryl計較, good boy!!!!!





突然好懷念baby時的CoCo, 真係十級cutie.....

 








沒有留言:

張貼留言