2012年7月15日 星期日

Aidan的新highchair

Aidan出世之後一直用緊Sheryl之前果張Aprica highchair, 好處係可以瞓平當搖床, 喺Aidan未識坐時真係幾有用, 我地喺廳或者食飯時可以放佢瞓喺highchair瞓.

不過Aidan已經8個月大, 唔會甘心瞓喺度, 要坐直直8掛睇野.  張aprica太大張又嘥位, Aidan而家係須要一張坐得穩陣食飯嘅就ok, 唔須要瞓平.

想搵一張可以摺埋慳位的, 睇左好多如chicco, fisher price.....etc.  就算摺埋都好大張, 同埋又貴.

最後比我搵到呢張joovy highchair, 好simple design, 無得較高矮, 無得挨斜d, 不過就可以摺得好細, 摺埋之後仲可以放食飯枱底, 勁正!!!!   Baby Central 賣$1300, 唔係貴美國買好多, 加上我$950賣左張aprica, 補返$350就有張新highchair啦!  (好師奶.....)


Joovy highchair:  http://www.amazon.com/Joovy-Nook-Highchair-Black-Leatherette/dp/B003U9V19C/ref=sr_1_1?s=baby-products&ie=UTF8&qid=1347948919&sr=1-1&keywords=joovy+high+chair



摺埋之後好細張..............




黑色simple無公仔, 好型呀!!!  加埋Aidan呢個cool bossy look, 真係一流.




睇黎boss幾滿意張大班椅, hehe

3 則留言:

  1. 張椅好正吖!請問你通常在bk
    還是其他地方放二手野?我試過在bk放,但反應麻麻

    回覆刪除
  2. 剛看babycentral webpage,竟然無貨, o no! 我都想找張又平又省位的highchair

    回覆刪除
  3. babycentral話無得訂,他sell我另一張,但無得再對摺,好大舊,嗚嗚。試下問代購幾錢先,或者買richell張兩用加高椅算了

    回覆刪除