2012年8月29日 星期三

暑假最後衝刺之Mermaid遊迪迪尼

成個暑假掛住攪搬屋d野, 完全無同阿囡去過玩.  8月尾搬屋d野settle晒, 開學前同佢去一次佢最鍾意去嘅迪迪尼啦!

仲著埋佢偶像 Mermaid Ariel 件衫扮公主......

今之仲比工作人員揀左做vip, 幫手派貼紙比其他小朋友.  不過佢唔鍾意著件衫, 開始時苦口苦面話件衫遮住佢件公主裙....















完成任務後哥哥送左成包貼紙比佢, 先至有返笑容!


今次玩左好多野, 阿囡都好乖要排噤耐隊都無扭計.  第一次坐toy story 彈弓狗車, 驚都要我攬住....



佢都係鍾意同卡通人物影相多d.......








今次唔算太多人, 玩左好多game好盡興呀!  不過有段小揷曲.  我地次次都會租架bb車比Sheryl坐同擺野, 我地放左架車喺shop門口入左shop買野, 出黎架車竟然唔見左!!!!!!   你話我歧視都係噤話, 一定係d大6人攞左.  好彩架車上面咩都無, 工作人員都即時比過架我地.  不過呢d行為真係好唔要得, 噤我下次唔洗比錢租啦, 是但攞一架咪得囉!!!!  噤仲成世界嘅????

 唉, 國民教育就係教出呢d人?

1 則留言:

  1. 原來呢件衫就係 "OREO"! WAKAKAKKAKAAKAKKAA

    回覆刪除