2012年12月16日 星期日

第四屆中國盃朗誦節 - 普兒歌

一早報左一月份GAPSK普通話朗誦比賽, 所以12月份就用同一誦材去其他朗誦比賽, 當rehearsal.

普通話兒歌誦材 - 影子

同樣沒有考究主辦單位及認受性, 因為Sheryl普通話比英文弱, 只希望她可以順利完成全首詩.

今次Sheryl好叻, 無再唔記得台詞, 諗晒成首, 不過因為緊張, 後半首無做動作.

宣報結果了, 完來呢個比賽係有豬肉獎類的, 幾乎所有可以諗完成首的都有獎


豬肉獎......



分紙連手寫評語都無, 好似又hea得喎......



當宣佈優異獎時叫到Sheryl個名, 阿囡竟然好驚訝噤問我 "點解我會有架?"

其實呢一刻, 我有d心痛, 因為佢其實知道自己諗得比人差, 眼見其他人有獎盃, 佢曾經同我講話佢都想要, 我同佢講只佢多d練習, 遲d一定有架!

今次呢個雖然係豬肉獎, 但對 Sheryl黎講係一支強心針, 我答佢"你有獎因為你好努力, 今次無再唔記得, 所以大家都覺得你好叻!"





難得可以Aidan去左嫲嫲度, 可以單獨同Sheryl 去睇下Christmas裝飾!

沒有留言:

張貼留言