2006年11月7日 星期二

3/11Dr.Pet考試+山頂餐廳

等左幾個月, 終於都等到Milky去考Dr.Pet啦!  當晚appointment time係9:20pm, 0係銅鑼灣Dog One Life考.  果晚未夠9點就去到, 原來仲有好多狗狗等緊考, 我地就0係Dog Cafe等.  Milky仲同好多狗狗玩得好開心tim!  等到成差唔多10點, 終於都到Milky啦!  有個叔叔黎帶左Milky走, 要去test 下佢唔0係主人身邊0既時候, 比人摸同抱, 再0係個口度拎返d野食出黎, 睇下佢會唔會發脾氣!  過左一個字左右, 叔叔就叫埋我地上去, 要我叫Milky做d basic commands (sit, stay, come), Milky都做到, 只係come到一半detour左去叔叔度, 原來因為之前叔叔比完野佢食!!!!  之後就interview我地, 問下我地點解想Milky做Dr. Pet, 最後就同Milky影相, 仲影埋全家福!!!

考完試, 就哽係去醫肚啦! 咁難得無帶粗魯0既CoCo出黎, 一於去高級餐廳!  我地去左舊山頂餐廳, 果度好正架, 氣氛又好, 又有水水同狗糧招呼狗狗架!  

果晚玩到成12點先返屋企, Milky勀到一上架車度, 唔夠10秒就0係我大脾訓著左啦!!!!

0係Dog Cafe等緊考Dr. Pet, 好多姐姐都好鍾意Milky!

Interview0既時候, 阿囡好專心咁聽叔叔解釋!

舊山頂餐廳





1 則留言:

  1. HI, 你好呀 我係catherine呀,我隻狗都剛考到dr.pet呀,現在係實習doctor,希望未來的日子可以見到你的狗狗啦

    回覆刪除