2008年9月10日 星期三

My Pregnancy Photos

上個月30週幾, 去左學人影大肚相.  一般最適合影0既時間係28至34週, 因為如果個肚太細又影唔到"立體感", 太大又會肥同腫, 所以我就揀左 30週多d去影啦!    好彩唔係揀再遲d去, 因為我影果時仲未有肚紋, 影完之後個零星期d肚紋就出晒黎啦!!!!


我去影呢間Fab Studio比較"冷門", 唔係最多大肚媽媽去影果一兩間.  一來覺得佢影得自然d, 好fresh, 無其他咁"行", 坊間好多都好似同一個pose key唔同人個頭上去咁!  加上呢間0野個攝影師同化妝師都係女仔, 影果日成間studio得CoCo爸一個男人, 始終影大肚相都會sexy d, (我無試過著得咁少影相架), 所以全女班就無咁尷尬啦!  仲有就係佢唔算好貴(當然都唔算最平), 比起某d "出名"影大肚相0既studio 平一半, 埋單二千幾有28張相加本相簿, 同埋我鍾意佢地provide果d衫, 好適合影大肚相. 


最初諗住帶埋朱古力奶去影架, 但係又驚到時架車要泊到好遠, 唔知要行幾耐先到, 果日又超熱, 所以都係唔好咁辛苦, 無帶阿囝阿囡去.  點知原來0係正studio座大廈有得泊車, 方便到痺, 早知帶埋朱古力奶去啦!!!


 









 








 


 


 


 


 

15 則留言:

  1. 好自然好靚呀!!!大家都係女仔好d嘅...coco爸都好得呀!!
    攪到我都想影添!!!

    回覆刪除
  2. 好漂亮的媽媽啊!很喜歡白色你望住個肚那張,充滿著期待。你就好啦!我本來駝第二胎都諗過影,不過唔夠積極,結果都無影到。一生人大肚一兩次,唔影低真係唔記得。

    回覆刪除
  3. 好有型呀....仲好warm tim呀

    回覆刪除
  4. 真係超靚呀!!! 大肚婆真係靚d架wor, 仲好性感添~~
    Candy, 等睇你輯相啦!!

    回覆刪除
  5. 你影得好靚呀, D相好Sweet呀!! BB, 你就好啦, 有個靚媽型爸。 I love the one that show both yours and your husband's tummy!!!

    回覆刪除
  6. 索呀! 索呀! 索呀!

    正呀! 正呀! 正呀!

    影得好靚呀!

    呢張至正!

    你佗女, leo佗仔, 一人佗一個b, 龍鳳胎, 一劑過搞掂!!!

    回覆刪除
  7. 大肚一生人真係唔知會唔會有第二次(生左一個就知味),留住呢一刻真係好難得呀
    呢張好好笑呀,你兩公婆都大肚喇

    回覆刪除
  8. 我鍾意呀.... 好靚呀...

    回覆刪除
  9. 個肚好大囉... bb女改咗名未呢?

    回覆刪除
  10. 你啲相影得好靚呀!! 你諗住生幾多個呀﹖﹖﹖
    我都好鍾意你白色望住個肚果張﹐ 個感覺好好呀。。。
    我自己大肚果陣無影大肚相﹐ 因為我無你甘靚﹐ 仲要肥到死﹐ 費時影左嚇親自己。。。

    回覆刪除


  11. 呢個pose邉個諗架?襯到絶!!

    回覆刪除
  12. Hi, 第一次來你個 blog, 忍唔住要留言, 因為你 d 大肚相真係影得好靚呀! 當然你本身都係一個靚媽咪, 而 d 相既 style 真係好 fresh 好特別! 溫馨得來又好 stylish!! 總之就非常吸引啦!! 睇完你 d 相我都好想去影返輯, 不過我而家已經快 37 週了, 都唔知仲 book 唔 book 得切, 等我打電話比問下先. Anyway, 多謝你同我地分享咁靚既相, 祝你同 BB 都健康快樂!!

    回覆刪除
  13. 有個客話我地知見到你個Blog post 左D相出黎,又俾我地搵到喎~haa
    你知道嗎?我同Dion都覺得你絕對係一個靚媽媽!超級上鏡呢!

    回覆刪除
  14. 我都覺得你o依輯相好過....1x3個d......因為個間太多mami影 太太太standard 喇
    由fb 個o度發現你d相,到o依家最like 都係你著住件好silky o既衫單人望肚個張
    靚到暈

    回覆刪除