2009年1月19日 星期一

Your baby can read

之前同事介紹我買呢set dvd + flash cards, 佢話佢囝囝好鍾意睇, 加上又唔係太貴, 所以就成為Sheryl第一set dvd啦!


Instruction話由3個月開始睇, 其實我覺得3個月都未必識睇d咩, 不過當係比多d stimulations Sheryl, 好過佢眼金金睇tvb果D爛片!!!!


咁細個bb, attention span當然好短, 每次睇10分鐘左右, 不過佢又睇得好留心喎, 睇到"baby"果時仲特別興奮添!  (唔通佢知道係"同類"?)  我鍾意呢set嘢係用"真人"影像, 而唔係卡通公仔, 因為bb應該鍾意睇human face多d.  學唔學到英文就未知, 不過at least可以occupy下Sheryl, train下attention span都好呀!


http://www.infantlearning.com/


1 則留言:

  1. 我都有買呢set嘢俾呀仔,聽晒佢話由呀仔3個月大開始睇,到而家都重間中播俾佢睇。由於佢主張bb去認字而唔係認圖晝,我覺得效果非常好,一歲左右已明白大部份嘅字,到而家我俾d flash cards佢睇時,佢已能讀出30個words以上。
    我覺得最重要係你要陪佢睇,電視讀時你又跟住讀,又一齊唱歌,咁先有好效果。

    回覆刪除