2009年1月21日 星期三

My daughter(s)

Sheryl出世之前, CoCo同Milky間唔中日頭可以入房同我地一齊瞓晏覺, 特別係冬天, 有朱古力奶一齊瞓真係10度以下都唔洗開暖爐!  不過自從Sheryl出世之後, 屋企嚴格"攪衛生", 所以朱古力奶好耐無瞓過我地張床. 


Sheryl而家都3個月大, so far對狗毛都無敏感(touchwood!), 加上我唔buy屋企太"無菌", 咁樣BB抵抗力反而會差d!  而且外國有研究指出有養狗嘅家庭, 反而可以減低小朋友敏感嘅機會, 所以適量嘅接觸, 係絕對無問題嘅.


早排Milky沖完涼之後, 我地就"特赦"佢入我地房一轉, 一向好discipline嘅Milky, 好似忘左形咁開心到死, 第一時間衝上床, 佢好乖, 會避開喺床度瞓緊覺嘅Sheryl, 我地一叫佢down, 佢就瞓低, 仲開心到反左肚要我地摸佢! 


Milky:  "好開心呀, 可以瞓返媽咪張床啦, Sheryl妹妹, 我地一齊瞓呀, 係咪好暖呢??"


沒有留言:

張貼留言