2009年4月6日 星期一

我愛哥哥家姐

Sheryl而家開始有stranger anxiety, 望陌生人多一陣都喊!  但係佢好鍾意CoCo哥哥同Milky家姐, 其實佢鍾意CoCo多d, 望住佢地會自己笑到出聲, 仲成日伸手想摸佢地!  而家如果Sheryl扭計我就帶佢見下哥哥家姐, 即刻唔喊收聲!


唔通鍚CoCo Milky呢樣嘢都有得遺傳?????


 







 

8 則留言:

  1. Sheryl見到哥哥家姐真係笑到"ka ka"聲喎 !

    回覆刪除
  2. 我見到媽咪手中收埋左d野咁喎!!!

    回覆刪除
  3. COFFEE MILK SKY B LITTLE B2009年4月7日 清晨5:37

    COCO好鍚細妹喎

    回覆刪除
  4. ~飾品批發,少量可批,有圖可用~16
    http://www.board.idv.tw/

    回覆刪除
  5. 嘩.............好和諧呀.......
    我個隻唔咬佢我已經心滿意足.....

    回覆刪除
  6. 佢兩個同妹妹相處得好好呀 ,Sheryl又好鐘意佢地呢,笑到Ka Ka 聲、見牙唔見眼

    回覆刪除