2009年3月30日 星期一

Fist stage of weaning – 10倍粥

健康院姑娘話5個半月大開始食米糊, 其實我地5個月已經試左幾日, 不過可能我太急進, 一次食得太多, 攪到Sheryl消化唔到, d肚仔唔舒服同便秘, 所以停左唔食住.  直到而家5個半月, 出現以下情況:


D書話當bb睇見大人食野好有興趣, 就係weaning既時候啦! 係咪即係咁……………


CoCo爸成日話米糊唔好, 要食粥仔喎, 咁我唯有親手整啦!


Step 1:  呢隻杯幾好用, 將米同水放入去, 放埋入電飯煲同大人d飯一齊煮, 好方便.  因為bb每次食好少, 我都唔知用個咩煲黎煲比佢食好, 用呢個杯就fit.  上面有晒刻度, 10倍粥, 7倍粥, 5倍粥.



Step 2:  煲完之後d米仲係一粒粒, 要用個磨黎磨爛佢, 磨到我……手都軟埋


Step 3:  溝返d粥水落去攪均, 變成呢個質地就ok




第一次食只係食1-2 spoon, 食完so far無問題, 係我隻手軟晒姐!!!!!!!


1 則留言:

  1. 請問你個杯邊度有得賣?暫時我只是見到piegon有個stainless steel杯,birth.hk賣$114。

    回覆刪除