2009年6月20日 星期六

Sheryl @ 8 months

8個月大0既Sheryl, 真係唔同左好多!


7個半月(6月4號)我第一次發現佢下面有兩隻牙仔凸左出黎, 前幾日又發現上面又有兩隻!  不過上面果兩隻有少少"爆牙"feel, 同佢阿媽我一樣, 死未?!!!  6個月大之前明明已經可以一覺訓天光, 個幾個月前開始每晚起碼醒一次, 我估應該係吽牙仔唔舒服, 但係我又唔想比藥佢食, 唯有日日挨眼訓返工!


食緊每日3餐人奶, 1餐奶粉, 1餐粥仔.  Sheryl對粥仔興趣唔大, 每日都要好辛苦先食完碗粥, 30 - 45分鐘先食完!


抱住佢坐唔定, 唔係當我山咁爬就係周圍拎野, 有次9秒9掃左我杯紅豆冰, 倒左落自己個身度, 仲要發老脾爆喊!!!  攪到我無得飲都未鬧你呀, 仲惡人先告狀!!!!!!  而家就算坐係度抱住佢睇電視, 最多半粒鐘我已經成身散晒啦!


坐已經穩陣左好多, 伸手reach for toys都唔會lost balance, 係有時坐得耐或者轉身望後面果時會趺.  同我去Starbucks可以share一張sofa啦......


識得扶住野企起身, 仲要懶得戚咁un下un下!  爬就反而唔係好識, 而家開始可以爬到幾下, 不過會失控collapse, 所以只可以0係床度爬, 如果0係地下會撞穿頭!


訓覺都咁粗魯........唉......


.


好鐘意去街, 見到人食野好似好想食咁, 但係比佢又唔食喎! 



同哥哥家姐相處融洽, 不過經常發生疑似虐畜事件! 


Sheryl之所以笑得咁開心, 全因為佢左手扯住家姐執毛!  Poor Milky!!!!



The sisters, so sweet............. (其實右手又扯住家姐執毛!)



3兄妹!  唔知Sheryl大個d會要求同哥哥定家姐一齊訓呢????



Sheryl對狗都幾有興趣, 對第一次見面0既珠女同波仔, 好唔客氣咁起勢扯佢地d毛, 扯完仲笑!  契仔契女只好無奈接受!


4 則留言:

  1. 你好叻呀可以餵咁多餐人奶,我已經半放棄狀態喇

    回覆刪除
  2. 呢張真係好開心喎 !

    回覆刪除
  3. She is so cute, wanna to meet her soon....

    回覆刪除
  4. 吽牙仔... 我諗緊你同老豆個肩頭有排受呀!

    回覆刪除