2009年6月29日 星期一

Sheryl X Artjamming@海港城

星期日去左海港城, 消費$300再捐$100比公益金就可以玩 Artjamming 啦!!!!


仲著埋呢套親子裝出動!



Sheryl都有圍裙著呀!



Sheryl's first painting!!!!!!




Sheryl:  "我有idea啦, 一於畫"人體彩繪", 你地睇下我隻髮夾係咪好靚呢???"



Sheryl:  "我又畫!"



Colorful hand........




媽咪最後畫左我個best friend, DUCKIE!   我日日沖涼都同佢玩架!  不過媽咪d畫功真係.....



當日見到其他人個個都畫得好靚架!  我呢d自初中之後都無畫過畫0既, 只係畫到呢幅亳無層次感0既"超低能, 近攪笑"鴨鴨畫!  wakakakaka! 

2 則留言:

  1. 我星期日都喺海運呀, 唔怪之得我好似見到你老公急急腳行, 但又唔sure係唔係佢, 因為我只係見過佢一次....哎, 見唔到你同sheryl.....

    回覆刪除
  2. 你生完仲咁廋實在太好喇,我宜家個肚好似有左3個月咁呀 ,呢d親子活動真係好好,我覺得幅畫好warm喎

    回覆刪除