2010年3月8日 星期一

我和家姐

星期六, 兩姊妹無聊在家, 不甘寂寞的Sheryl唯有自娛, 因為家姐Milky好像不屑跟她玩!


Sheryl" "家姐, 好悶呀, 同我玩下呀!"


Milky"...........你睇住你隻杯呀, 咪又sock落黎....."



Sheryl: "唔玩咁陪我坐下都得掛!"


Milky無反應: "睬你都傻!"



Sheryl: "做咩唔睬我架?  我好煩咩?"  (呢句又真喎!)



Sheryl: "唔睬我唯有自己跳番part舞啦!"



Sheryl: "嘩, 跳完見有d攰添, hehe!"



Sheryl: "坐低飲啖水休息下, 一陣再黎過!"


2 則留言:

  1. Sheryl 真係好可愛, 好想見吓佢呀!!!

    回覆刪除
  2. 我見到Milky咁既樣,就想像將來Mui Mui & 藍藍既情境

    回覆刪除