2010年4月22日 星期四

我的名字 (18個月)

上個月Sheryl學會了回答 "What is your name?"   Sheryl


前幾天嫲嫲告訴我, 她也教會了Sheryl說自己的中文名字了. 


"你叫咩名呀?"   馮 - 康 - 晴


媽媽覺得18個月大的你, 真的"大個囡"了很多, 不再是一個小baby了! 


"大個囡"的你現在表情多多:



很多時候你的表情令媽媽覺得你將會是一個古惑頑皮的小魔怪!!!!!


1 則留言:

  1. sheryl好叻女呀..雖然我哋冇咩見面..但係blog到一路睇住你成長...媽媽好比心機教你同寫blog分享...爸爸又鬼屎咁愛你....我都學到好多野呀....我都要努力呀..我鬼屎咁懶呀...hee
    希望你同皓皓大個可以多d見面做朋友仔啦!!
    你就乖啦!!皓皓成日虾綿綿呀...不過佢見到布布就好開心...

    回覆刪除