2010年4月27日 星期二

媽媽超鍾意的顏色概念玩具

在復活節假期前, 看到這套玩具大減價, 當時(三星期前)Sheryl還未懂分辨顏色, 心想應該還有一段時間才懂得玩, 但是一來大減價, 二來真的喜歡這套玩具, oversize的crayon造型實在太 "Ka-wa-ii"了!!!!!  最後當然是成為我的囊中物了!



由於上星期發現Sheryl已經懂得配對和分辨10種顏色了, 所以這套玩具也是時候出場了!



嘩.....oversize的crayon超可愛!!!!!  Sheryl也玩得很興奮:


首先跟她玩辨認顏色, 8種顏色都可以正確地選擇了!



我跟Sheryl說這是crayon, 她便拿起最愛的橙色在地上"畫畫畫":



每支crayon內都有幾件同一顏色的物件, 還有不同的深淺色, 是很好的顏色配對教具!



Sheryl看見這副眼鏡, 竟然模仿媽媽, 扮"四眼妹":



 

8 則留言:

  1. 媽媽成日買到d好野咁叻^^...我都諗住搵日去荃灣個到睇下有咩啱皓b玩...有冇推介呢??我諗住買set動物....
    不過皓b呢排鍾意睇書唔玩具....成日自己攞d書睇同要我講比佢聽...不過佢冇咩講野...成日都講aaaaa...我諗諗下想比your baby can read佢睇真實相同讀比佢聽....

    回覆刪除
  2. 你d玩具&教材係邊到買多架..介紹下..可能我唔識揀啦!!.我唔想成日去玩具xx城買無聊玩具...thx!!

    回覆刪除
  3. 有冇咩playground好介紹呢??你應該冇上幼潛啦....我覺得sheryl唔駛上..你教佢都得...都係d好生活嘅野...爸爸重話無聊(激屎)
    我星期4會同皓b去little gym試堂...你有冇朋友上過呀....thx!!

    回覆刪除
  4. 哦....唔該晒..我就係睇到有d試左堂話麻麻地..不過諗住佢有大型野玩...所以比皓皓試下...
    我睇到大埔有間咁架..http://hk.myblog.yahoo.com/kittyfunhouse 我近近地試下啦...thx!!

    回覆刪除
  5. 請問,你呢套玩具係邊到買架??可唔可以比個WEB或地址比我呢??謝謝

    回覆刪除
  6. 我都好鐘意 Learning Resources 既教材, "Crayons" 在那裏買? 我好少看到有特價.

    回覆刪除
  7. 我都有這套教材啊!

    回覆刪除