2010年5月9日 星期日

我和 Sheryl的第二個母親節

今日係我同Sheryl一齊過嘅第二個母親節.


咁喏Disneyland Hotel有個免費function, 唔洗錢有得食有得玩:


Daddy去左玩其他大玩具, 就將部相機交左比我, 由我操刀!  由於我唔識校部機嘅white balance, 室內相全部又黃又濛:



其實果度無特別嘢比小朋友玩, 但係只要有地方比Sheryl跑, 又有婆婆陪佢玩, 佢已經好happy~~~




見到其他小朋友跑, 佢又跟住人地跑, 仲無端端自己high到爆 ~~~~



冷靜d之後, 就同公公婆婆去影下相. 


又豬咀扮"口靚"模 ~~~~



條裙仔婆婆買架, 係咪好靚呀?



由我操刀影相, 竟然都有幾張佳作!


佳作1 ~ 阿囡好似公仔咁, 個樣好純良! (平時好evil, hehe!)



佳作2 ~ 幾嬌俏!



佳作3 ~ 條裙吹起幾match張相嘅角度:



佳作4 ~ 又回復大笑姑婆本色:



Daddy返黎啦, 我要咩住部咁重嘅機仲要蹲喺度影阿囡, 成身散晒, 都係交返影相呢個"重"任比Daddy好d ~~~~



阿囡, 今日係母親節, 你比下面好喎, 成日淨係痴住婆婆.............................


沒有留言:

張貼留言