2010年5月20日 星期四

我愛Barney + 天生購物狂 (19個月)

我公司樓下又有玩具開倉, 仲有22寸發聲Barney公仔, 我當然係第一時間衝落去買!


阿囡見到咁大隻Barney, 興奮到唔知點玩好, 首先, 將佢喺sofa度拖落黎.......


將佢按喺地下制服............................


反過黎睇下仲有無氣..........................


搜身...................................................


我知阿囡你大左做咩啦 ~~~~~~ 差婆!!!!!!!!


好啦, 驗明正身, 可以hug hug and kiss kiss啦 ~~~~


玩到無電, 要休息下 ~~~~~~~~~~


叉完電又去shopping ~~~


一去到d車仔度, 唔知點解target左紅色呢部quinny車, 仲拉我埋去話要坐 ~~~


巧合在, 我地真係訂左呢架車 (不過係黑色), 仲未有貨 ~~~~


推佢行個圈, 竟然開心到又high左 ~~~~~


坐完車去掃貨 ~~~~



講明, 你掃還掃, 我唔比錢架!


結果, 一樣都無買, 睇下好啦 ~~~



呢個我買唔起, shake hand算啦!


1 則留言:

  1. So funny of your description hahaha..........

    回覆刪除