2011年7月22日 星期五

Meet the Sight Words 2

睇左Meet the Sight Words 1 唔夠一個星期, 配合埋呢d媽咪慳家自製字卡, Sheryl已經認到晒呢批sight words啦!~



之前睇書只係睇圖, 而家以為自己識字啦, 睇書開始睇字, 見到識嘅字會好開心噤讀比媽咪聽 (博人讚!), 仲會衝去拎返張字卡過黎同本書d字matching, 個樣好有成功感!  


其實比佢學sight words, 係想佢開始要注意d文字而唔係只係圖畫, 當佢發現自己原來係"識字"架, 仲可以增加閱讀興趣, 真係very good!!!~~~


再睇埋Meet the Sight Words 2, 今次媽咪改良左第二批字卡, 字大d深色d, 睇左5次dvd, 第二批都已經認到晒啦!


 


Preschool Prep 呢個系列真係無得頂, 唔洗兩個星期已經認到36個sight words!!!!  為免唔想sight words變左flash card, 我比d英文字母Sheryl叫佢砌返個字出黎, 佢知道of = o+f, 而唔係一個"of"形嘅symbol.  成功!!!!


而家開始最後一隻dvd Meet the Sight Words 3 啦, 完成埋之後就試下開始東西圖書果set Sight Words Kids

7 則留言:

  1. 皓b好驚睇到個條變色龍.....佢開頭一睇到就喊..我唔知咩事...睇多幾次先知...kaka

    回覆刪除
  2. 我想問問妳這套教材是買正版的嗎 ?
    我在淘寶找到 有 番版的 dvd, 不知我可否買 番版回來, 學妳一樣自行製作自咭給女兒學習呢 ?
    我也有看過有正版的 word 1, 2, 3 每套教材 包 12本書
    正在考慮到底我應買 正版 or 番版 ? 不知妳能否給我一些建議 ?

    回覆刪除
  3. 請問係邊度買呢套dvd?

    回覆刪除
  4. 請問邊度買個透明袋?

    回覆刪除
  5. 我都好想知個透明袋係邊度買邊度買?
    Thanks!

    回覆刪除
  6. 請問邊度買個透明袋?唔該!

    回覆刪除