2011年7月27日 星期三

日文playgroup進度 (2yrs9m)

三個月前開始比Sheryl上日文playgroup, 因為一直都覺得佢語言發展唔錯, 可以喺呢方面培養多d, 加上我地未生Sheryl之前最鍾意去日本旅行 (其實而家都係 :p), 又好欣賞日本人的禮貌同守紀律, 所以選擇左學日文.


其實Sheryl年齡已經夠上自己上堂嘅班, 不過一來時間唔啱, 二來佢一d都唔識日文, 而上堂老師係日本人, 全程講日文, 驚住要佢自己上反而有反效果令佢怕左學外語.  好彩center都比超齡兩個月嘅Sheryl join playgroup, 可以同daddy一齊上, daddy都叫識少少日文.


剛剛上完第一期8堂, Sheryl上得好開心, 仲學識左幾首日文歌仔.  而vocab就學識日文1-10, 顏色, 少量生果, 屋企人(爸爸媽媽兄弟姊妹grandma grandpa日文),  8堂playgroup而言, 算係唔少啦 ~~ 



上堂跟到老師instructions玩遊戲:



日文playgroup另一樣好處係d教具同手工都好鬼kawaii ~~



黎緊會上第二期8堂playgroup, 希望上到弟弟出世之後, Sheryl可以開始自己上堂, 到時要開始認字同埋學多d vocab架啦!!!

4 則留言:

  1. 我有朋友仔佢先生有開叫皓b上,不過時間唔夾同驚皓b細,佢好鍾意睇日本小朋友嘅youtube又會跟住講...所以遲d都會比佢玩下...我十幾歲都學過下...不過唔記得囉..kaka

    回覆刪除
  2. hi, 請問Sheryl係邊間學, 是否甲子? 我現在正想搵日文playgroup比個囝, 煩比意見給我, 你套日文書, 我都有買(在書展買), 你有無買英文字典, 技筆都可以用! ling

    回覆刪除
  3. 請問係邊間, 我都想幫仔仔搵日文PLAYGROUP呀, 呢間好嗎?

    回覆刪除
  4. 可以share 下日文playgroup 嘅info 嗎? thanks

    回覆刪除