2012年10月30日 星期二

學習blending (movable letters)



自從弟弟出世之後, 都無時間玩Home Little English.  Sheryl而家K2, 學校有教phonics, 而家26個字母嘅sound(vowels and consonants)都學左,  將要開始phonics最難嘅部份 - blending.

對自小無native english speaking 訓練嘅我黎講, blending真係幾難.  不過學識blending之後, 對串字睇書都好大幫助, 所以學phonics對現今嘅小朋友真係好重要.

由簡單copy 串字開始:


跟住無圖畫, 每個word分開3個音同佢讀, Sheryl都ok:



到最後要佢讀個字出黎再放返張match嘅圖就唔多ok了.  因為佢要自己拼個字嘅讀音出黎, 基本上佢係唔識拼.  練左幾次, 可以拼到box 同dog啦!!!



3 則留言:

  1. 阿貓‧愛美麗2013年1月15日 清晨5:22

    你好呀,我最近都搵緊教材俾bb,對hurray english、sbb同home little english都幾有興趣,請問你用左呢套教材覺得小朋友學習係點呢?我自己本身都好buy同小朋友要多啲亙動親子學習,要誘導孩子自主學習,呢套教材係咪可以做到咁既效果呢?
    同埋呢幾套教材既程度係咪唔算深?因為比較過oxford path嗰啲好似真係深啲,可以用得耐啲,但就貴好多……唔好意思咁多問題。

    回覆刪除
  2. 阿貓‧愛美麗2013年1月18日 清晨5:14

    我個女而家接近十個月,所以都想快啲物色教材俾佢,我其實唔熟montessori,冇乜研究,只係知佢會就住小朋友程度同喜好去教,建立佢獨立自主既能力,所以呢點我都好buy,我唔係想小朋友嬴在起跑線,但都唔好太差,我係希望俾到個環境佢令佢可以主動學習同埋創意思維(就係我本身唔多creative,所以希望培養佢creative多啲),咁你覺得呢套教才除左培養佢閱讀興趣,又可唔可以令佢creative啲呢?
    你其實覺得he1同he2個程度又可以用到幾時呢?會唔會用到3歲左右呢?
    phonics其實應該幾時開始教?如果我唔識phonics又唔係full time mom,係咪會好難用home little english教呢?rwi課程要幾萬?咁又真係幾貴喎……咁要睇下到時有冇錢先得^^

    另外仲想問你he同sbb如果冇左部space bobo會唔會影響學習呢?因為我見佢入面有韓文混雜,我都驚阿女會搞亂,但冇左佢又會唔會教唔到入面啲歌仔呢?啲cv會唔會都有齊晒啲歌仔?

    回覆刪除
  3. 你好, 我對HE1+2 和 Home Little English 有興趣. 但想二選其一,
    請問你若我的小朋友只有18個月,那一SET會好D?
    謝謝

    回覆刪除