2012年10月11日 星期四

成功戒掉weekdays看電視

之前Sheryl一直都有喺我地食dinner時睇disney junior嘅習慣. 

一來我地要照顧弟弟, 之前仲breastfeed緊時真係連飯都無時間食......

不過而家升左K2, 功課多左, 又有明年考小一的壓力, 加上弟弟大個d易揍好多, 覺得要比返多d時間家姐, 首先要stop左佢weekdays睇電視先.

拎返之前買落嘅遊戲同練習出黎, 估唔到Sheryl好鍾意玩, 仲以為要戒TV一定好難, 點知Sheryl好叻, 幾日已經無再話要睇電視, 仲主動話要做練習.  全個戒電視過程都無眼淚同責罰, 呢點真係出乎意料之外!

Logico (淘寶大陸正版) 最受阿囡歡迎, 因為有得填色...
 



智高fun上年未太識玩, 而家好enjoy, 不過有d太深都未得...




所以別小看孩子的適應力, 只要用對方法, 壞習慣不難改的!  家姐仔加油!!!!

4 則留言:

  1. 叻女!加油呀!皓皓最怕填色,遲d寫字我先驚

    回覆刪除
  2. 我要同皓皓戒YouTube .....

    回覆刪除
  3. 我們的想法很像! Tanya 和 Aidan weekdays 都是沒有電視看的... 只在星期六日及放假才有得看一點點. 還有只有Dora, Little Einsteins, Word World選! =D 電視的卡通我不讓他們看, 因為不知道內容! 不受控制!

    回覆刪除
  4. 我們都有一套Logico啊! 是二手的... 朋友送! 淘寶應該很便宜!

    回覆刪除