2013年6月30日 星期日

優才面試

2013年6月30日

 


 

面試時間係下午3:30, 我地食完lunch之後先帶Aidan到婆婆屋企, 因為面試地點係優才旺角校舍, 好近婆婆屋企

 

3:15分到達, 等左10分鐘左右就全部同一時段嘅人跟老師入禮堂.  校長好輕鬆噤同我地講下笑, 跟住播Thomas卡通片, 又問下問題 (關於thomas嘅問題), 令到氣氛好輕鬆, 跟住就問邊個小朋友想玩同食糖, 當然全部舉手, 校長就叫小朋友出黎扮火車排隊去玩.  喺唔覺意嘅情況之下就帶左佢地去interview.  (呢part我好欣賞佢地嘅安排, 有邊個小朋友唔鍾意睇卡通片, 玩同食糖?  可以令到小朋友開開心心入去interview, 呢個細心安排好touching!)

 

跟住家長就跟指示上班房見老師.  一個班房入面有3個老師, 用屏風分隔.  問題如下:

 

1.  有無聽簡介會?  除左簡介會, 有咩途徑認識我地學校?

2.  小朋友有咩優點缺點

3.  點解唔讀返維小?

4.  如果無校車到你點返學

5.  如果有conditional offer 要家長上堂有無問題?

 

其實都係問卷之前填過嘅野.  不過想講多少少第3題.  我地答因為覺得維小discipline唔夠, 我地希望開心學習之餘都要保留中國傳統道德論理觀, 老師即刻好認同, 佢話去年佢地都收左唔少維幼學生, 佢地都係同一個style.....開左學要幾星期先可以適應到, 同埋維幼一般都英文強中文弱., 開學初頭有d吃力......

 

睇黎維幼畢業生都係同一style, 我估好多學校都知, 所以要打破呢個perception都要花d功夫, 睇黎要惡補中文了......

 

之後再去一間課室睇片, 播放關於學校去年攪嘅德育program, 睇左10分鐘左右就落返地下接小朋友, 當時佢地已經面試完, 一排排坐喺度聽NET講故事, NET有問問題, 小朋友舉手出去答.  家長坐後排睇同等.  不過我估計係唔計分的, 因為佢地身上嘅名字label已經唔見左, 睇黎係老師刻意比家長知道呢part只係等家長時玩下而唔計分.   最後家長可以接返離開, 每人有一塊pizza糖. 

 

小朋友面試內容:

1.  一group小朋友砌lego, 砌完收返,阿囡話佢有幫小朋友執,因為佢地一舊一舊噤執好慢,所以佢三舊三舊噤執 (又忍唔住d bossy 行為)
2.  畫畫,佢話畫左mammy, 仲有daddy 細佬,公公,婆婆......(下刪數十人)仲寫左daddy mammy 中文名,我問佢你識寫咩?佢話老師寫佢抄
3.  英文:老師讀小朋友寫,sheep, dog, cat, hat......
4.  計數: 20+14=?,10+5=?    佢話兩題都唔識 -_-||. (平時佢識10+5的)
5.  個別面見老師,佢話老師淨係問左佢叫咩名,邊間學校,同埋學校喺邊



睇黎都唔睇好, 因為唔識計數 (優才好似幾著重)....

3 則留言:

  1. Which date did u have interview? My daughter was on the 7th. The questions are different but it was hard for her too as I did not train her spelling.Her Maths was poor too. BTW, she studies in SC, also weak in chinese and maths. I do not think her english is good as school does not ask them to spell.

    回覆刪除
  2. My daughter got first waiting, seems that not many kids can get offer for this school.

    回覆刪除
  3. 好詳細丫, 我仔仔未需要去考小一住, 但都好開心看到你的分享, thanks.......

    回覆刪除