2013年6月22日 星期六

音小面試

2013年6月22日

Sheryl第一個正式小一面試終於開始 - 國際基督教優質音樂中學暨小學

面試時間係中午12點, 係3日面試中最後一日.  之前睇過其他家長分享交表心得, 特登最後一日先交表, 成功地被安排最後一日面試!

當日早上仲掛緊3號風球, 好彩到中午天氣好轉停左雨.

我地11:30就到達了......





首先去報到, 家長同小朋友都有一張label貼喺身度.  因為未夠鐘, 指定動作一定係帶Sheryl去廁所先.

跟住小朋友同家長一齊坐喺library度等, 不過library D 書係唔比睇嘅.  好彩我有自己帶定幾本新嘅Kipper Floppy書.

到11:55分, 老師叫名小朋友出去排隊, 分批(每組10-12人)跟老師去唔同班房面試.  跟住家長就等叫名上去見老師(面見家長).

面見家長:

之前已經聽過其他家長話音小極度傳教, 有祈禱, 我地無問題因為我同老公都係基督教學校長大, 我地反而想Sheryl 讀基督教背景學校.

1.  揀音小原因?
2.  如何培育女兒?
3.  對女兒有咩寄望?
4.  老師介紹自己學校都有教會, 可以帶小朋友黎返.  跟住老師領禱, 主要係祝福Sheryl同我地.  (事後有家長話老師要佢地當場決志, 可能我地已經表明係信基督教, 所以老師無要我地決志)
5.  最後老師問我地Sheryl有無咩特別問題佢地要注意嘅 (我地答無,除左佢係用左手之外)

面見家長過程大約15分鐘左右, 都係問返張問卷填過嘅野, 我地本身基督教所以覺得無咩問題, 不過唔信教嘅家長可能有d唔太接受到佢keep住傳教嘅style. 

小朋友面試:

Sheryl 話有畫畫,寫中英文字,認中文字

1.  老師叫畫兩個orange squares,
2.  抄寫"足球"同埋畫個足球。
3.  老師講"horse",要串同寫horse,再畫隻馬。
4.  中文認字有:朋,車,月亮,中 (唔知真定假)

佢係講到噤多,我反覆"chok"佢佢都係講呢d,應該唔係老作

家長見完老師就去返一間房接小朋友, 佢地播緊一套聖經故事卡通片.

12點面試時間準時開始, 未夠1點走得, 安排算係幾好.  整體黎講面試內容唔深, 不過有成3千人見, 唔知佢地點揀人!

1 則留言:

  1. She is so good, can remember the details of the interviews. My daughter did not tell me anything. She got an offer and we are christians, so I will register. My daughter's maths is also very poor. Where can I buy the numericon game that you introduce? Thanks for your advice and add oil for the coming interviews.

    回覆刪除