2007年1月18日 星期四

回顧~CoCo的兩次船河

上星期CoCo兩歲生日, 先發覺原來CoCo大個仔啦, 摷返佢細個d相出黎睇下懷念下!  原來阿囝呢世狗暫時只係去過兩次船河, 但係兩次0既分別都好大下, 不過兩次阿囝都勁開心, 見佢玩得咁開心, 不禁諗: 呢d活動先arm阿囝架ma, 大自然同佢好match!!!

第一次船河係05年10月1號, 阿囝只有9個月大, 想當年佢有一對好靚0既白色眼線圈架! 

9個月大0既CoCo仲係好細膽, 連駁艇都唔敢行落去, 要人抱架!  落到海仲變左"攝青鬼", 0係咁跟住我地, 驚死我地留低佢咁!!!

 

第二次船河係06年7月23號, CoCo已經1歲半啦, 有咩唔同呢 ? 

佢見到水就好似上身咁, 興奮到不得了, 仲大膽到擒起身睇!  跟住見到佢老豆0係船尾跳落海, 佢真係大膽到諗都唔諗就跟住跳, 都唔緊要啦, 但係又唔估計下自己有無能力游埋岸, 好彩佢阿媽我一早買定張浮床, 阿囝游到一半先知驚, 0係咁抓佢老豆, 好在有張浮床, 兩父子先可以安全游到岸邊!  之前佢老豆仲話我好晒錢買張浮床, 如果唔係我同朱古力奶姨姨好辛苦咁pump張床, 你兩父子就大件事啦! 

 

大個仔0既CoCo落到海唔再裙腳, 仲玩到老豆阿媽姓咩都唔記得啦!!!

 

Renny, Rachael同Angie都玩得好開心, 小朋友同狗狗一齊玩, 幾溫馨!!!

 

掛住影狗, 同朱古力奶姨姨影返張相先!!!




1 則留言: