2008年3月18日 星期二

細膽Co

前排香港警隊出左個"大膽全", 家陣我地有隻"細膽Co"!


其實呢件事發生0係農曆新年期間, 不過我一直都病到得返半條人命, 所以無寫blog.   由於事發當日事出突然, 所以影唔到相, 要靠大家豐富0既想像力去幻想下"細膽Co"當時個樣.


年初四早上, 我地照平時一樣落平台放狗, 我就同Milky行埋一邊玩波波,CoCo爸就帶左CoCo去另一邊便便,我同Milky玩玩下就聽到d鑼鼓聲,原來離遠有人舞獅,跟住隧舞獅向我地呢邊行緊過黎,其實都仲有一段距離,Milky無咩反應,只係企定定豎起對耳仔聽. 點知突然間,我見到CoCo扯繩扯 CoCo爸返過黎, 我見佢個頭一直擰向右邊,係咁bear住隻舞獅,一直向左邊打橫行,條尾夾晒入後腳中間! 試問對眼望住右邊,個身打橫向左邊行,又點睇路呢?無錯,話口未完,CoCo就成隻狗撞左埋個垃圾桶度(好彩無撞跌)! 


雖然見到佢咁驚都有d心痛,不過佢個狼狽樣真係笑死人!真係狗不可以貌相, ”細膽Co”真係得個樣!

3 則留言:

  1. 可以訓練下佢BOR~~~

    回覆刪除
  2. HEY, 狗狗都可以有大細膽分既, 人地細膽D 唔得咩!仲可愛啦 ^_^

    回覆刪除
  3. 佢或者驚個獅頭呀

    回覆刪除