2008年3月10日 星期一

馮二少, 你有無攪x錯???

我今朝唔舒服起唔到身返工, CoCo爸返左工之後我就起身落樓下買早餐食, 諗住一來一回都係10分鐘, 唔洗欄住朱古力奶啦 (平時我地用圍欄圍住佢地0係客廳果邊, 唔比佢地過飯廳同鞋櫃, 因為朱古力奶試過咬餐"木台"腳同拖鞋).  好鬼唔舒服0既我買完早餐返黎, 真係最多10分鐘左右, 竟然比我見到我對新買0既boot同埋一對襪, 橫陳0係客廳中間!!!!!!


對朱古力奶, 我0既容忍度一向都好高, 無論佢地咬爛d咩, 我都唔會真係好嬲, 就算嬲都好少打, 最多鬧同time out 佢地.  雖然見到對boot攪成咁好肉痛, 我都只係好惡好惡咁鬧CoCo, 我一路鬧一路同對boot同襪"收屍", 順便檢查下爛成點, 大大話話都鬧左兩分鐘, 個衰仔一路眼碌碌望住我, 我鬧佢佢當我唱歌 (佢不嬲都唔驚我, 當我死0既!)! 


好啦, 都算啦!  點知攪左幾分鐘, 比我發現個衰仔個咀好似怪怪地, 一睇之下, 發現原來佢一直含住d野, 原來係隻鞋爭!!!!!  嘩, 我真係嬲啦呢次, 原來我鬧左佢咁耐, 佢唔知錯都不特止, 仲要唔捨得放隻佢唔應該含住0既鞋爭!!!  我一怒之下就順手是但執起地下最近0既一條粗ma繩玩具, 諗住打佢pat pat, 點知個衰仔唔驚不特止, 仲以為我同佢玩fetch繩繩, 搖晒尾等我!!!  太過份啦, 我於是執起隻拖鞋打佢, 佢先知驚, 打左佢一下就拖佢入廚房time out!


對襪0係日本買0架, 質地好舒服, 就咁就一命鳴乎!



第一眼睇, 隻boot都唔係爛得好勁姐......



睇埋另一邊, 真係火都黎埋!



個衰仔就係含住右手邊果舊鞋爭唔捨得放口!!!!



犯狗比我拖入廚房time out, 初時仲唔知錯, 眼超超!!!



困左5分鍾, 開始扮野, 扮晒死狗同碌對扮無辜0既眼對住我! 



我係唔會心軟0既, 佢結果比我困左20分鐘先出得黎! 

9 則留言:

  1. coco真係寶刀未老~~勁!!!

    回覆刪除
  2. 算把啦,襪死不能復生架

    回覆刪除
  3. 唉我都有同樣經歷,不過布布o個時得1歲到....見到你隻boot張相...我著都未著過呀..一個大O...冇得救,訂都訂唔返

    回覆刪除
  4. Co Co 雖然係春天,但媽咪對Boot可以留番年尾再著架,今次我都唔幫你喇

    回覆刪除
  5. 呢排d朱lab唔知搞乜鬼, coco咬boot, qq咬我張羽絨被呀!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  6. 唉, d人又話3歲應該定啦, 點解CoCo仲係咁喪? 佢可能會係一隻十幾歲都仲咬嘢嘅lab!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除
  7. 我都有幾對新既高跟鞋同涼鞋就咁壯烈犠牲左,最壯烈既紀錄係買番黎一日就爛鬼左

    回覆刪除
  8. 我都有幾對新既高跟鞋同涼鞋就咁壯烈犠牲左,最壯烈既紀錄係買番黎一日就爛鬼左

    回覆刪除
  9. WAKAKAKAKA~~~~~~我一屋既衫同襪仲爛過上圖, 仲可以著....唔好咁嬲COCO啦.....WAKAKAKKA~~~~~~COCO 唔抵得MAMMY 著BOOT仔咁令女咪咬爛佢LOR.....HOHOHOHO~~~~見到呢D鞋同襪, 真係好有親切感要留個言.....HAHA....

    回覆刪除