2010年6月3日 星期四

維多利亞派彩啦 ~~ 中左"二獎"

自從5月8號in完Victoria, 心情一路都好緊張, 要等成3個星期先知result, 實在太太太耐啦!



佢地開學未足兩歲pre-nursery (PN)班有分每旺星期返5日/3日/2日, 再分上下晝班.  大部份人都會揀5日上晝, 我都唔例外.  不過喺300幾人爭40個位的情況下, 可以返5日嘅位, 我諗得20個左右, 所以我都預左就算收都可能只收3日/2日!    



終於等到5月29號, 其實之前一日已經有另一分校家長收到信, 上左討論區分享, 結果係.....個個都唔收, 無一個post上網話係收嘅!  睇完之後更加緊張, 扣左d皇親國戚位, 真正available嘅位可能得廿零個.......  所以我地開信箱果時真係有d手震............................



嘩嘩嘩........封信好厚喎, 原來有埋d註冊文件, 即係.......收左!!!!!!!!!!  睇真d, 仲要係5日班!!!!!!  雖然係下晝班, 但係已經好似中左2獎一樣!!!!!!!!!!



阿囡叻叻, 連媽咪都自愧不如, 媽咪當年考kindergarten間間都唔收架!   Sheryl, we are so proud of you!!!!!!  (雖然只係PN班,但係competition已經大到咁, 香港d教育制度真係....唉!)  而家最安樂嘅係, K1可以直升唔洗再打崩頭!!!!




阿囡自3個月大開始, 就排隊讀Victoria嘅1-2歲playgroup, 足足等左13個月, 今年3月終於有位!  雖然quality我覺得Tutor Time好d, 不過大家為左要入PN, 個個都排playgroup.  維記對外聲稱playgroup學生唔會有優先入PN, 而實情亦唔係個個讀playgroup都入到PN. 


點知知道interview結果之後, 同playgroup老師傾開, 原來實情並非如此................好彩我地有讀playgroup咋!


分享下阿囡上playgroup情況, 佢都上得好開心架!



Sheryl's favorite teacher - Ms. Annette




Sheryl's best friend - 大佢一個月嘅Wing Wing, Wing Wing都入到2日上晝班呀!


老師story time, Sheryl同Wing Wing掛住自己玩.......


不過全組Sheryl最鍾意聽story, 幾投入.......


 Art and Craft........



Role play games..............





 

中文老師Ms. Wai教玩水...................





8月就正式開學讀PN啦, 要自己上堂無人陪, 唔知阿囡會喊幾耐??????

6 則留言:

  1. 好o力囡呀~~
    我都有wait list tutor time,吾知要等幾耐。維記?我都想試下,你就好啦,個女女咁o力

    回覆刪除
  2. 真係好彩唔似你, 你考唔到幼稚園俾我笑足廿幾三十年

    回覆刪除
  3. 瑄媽: 睇咗你個 blog 好耐, 第一次留言! 你好! 我都煩緊女女PN事宜, 香港嘅教育真係苦咗家長又苦咗小朋友.
    Sheryl 好叻女呀! 可能老師係 playgroup見過嘅小朋友會了解啲, 同埋已經教過 interview 嘅嘢, 所以收嘅機會運會大啲都唔定!

    回覆刪除
  4. congratulations!!! sheryl ho let let ar!!!
    so there is a higher chance for vic to take their playgroup students? so it's better to study at victoria playgroup la wor? i am still in line for its playgroup... probably need to wait for 2 more...

    回覆刪除
  5. 中康有playgroup咩? 點解我問佢話無, 只得上康有playgroup.
    我B 8月返上康playgroup. 咁明年考N1....

    回覆刪除
  6. 明白了. 多謝你的explanation.

    回覆刪除