2010年7月6日 星期二

大阪親子+7.1大減價掃貨遊 - Day 1

29.06.2010 - Day 1


搭朝早10點CX出發去大阪, 今次我地用晒d asia miles換左兩張business class機票, 因為d分上年已經到期, 已經比左一次錢extend, 今年唔用又要再比錢extend, 所以把心一橫用晒佢.


平時Sheryl九點幾先起身, 今朝7:30am摷醒佢, 所以佢心情勁差, 成朝苦埋口面無晒笑容!



去程好好彩有新機坐, business class d 位真係無得頂, 有晒petition Sheryl唔會騷擾到人!



加埋前面呢個腳踏可以變成一張床



起飛時突然喺電視度見到Sheryl叔叔



我可以同阿囡share個位都ok



飛機餐, 雖然係business class但係都依舊唔好食



張床太舒服啦!!!



去到關西空港等行李期間發現兩隻lab, 其色呢隻好乖, 黑色果隻好似貪玩d, 同埋似search食物多過毒品, hahaha!  Sheryl仲指住黑色果隻叫"馮志高!" (即係CoCo) wakakakaka!



行出機場門口就有limousine直達New Hankyu酒店門口, 仲有人搬行李, 正!



咁啱姨姨早我地幾日同朋友去左大阪, 所以一到步就join埋姨姨一齊玩半日!



先去附近食出名拉



再過對面行Hep Five



今次目標之一, Hysteric Mini shop!  不過無減價!



Hep Five有間300yen店, d貨好似Franc Franc咁, 件件都係300 yen only (即約港幣$26), 掃左9個items!  阿囡玩人地d頭cool, 讚佢兩句靚靚就手舞足蹈勁得戚!



行完已經超攰, 決定去Hanshin百貨買臨關門前大減價的sushi返酒店食, 好多阿"襌"搶, 點知比完錢之後竟然見到有隻老鼠喺地下行過!  嘩, 有無攪錯呀, 日本都會咁?  d sushi仲食唔食好?  不過太攰又肚餓, 唯有照食!


當晚Sheryl都好攰, 好快就瞓左.  不過酒店房好細, 無bb床, 要我同Sheryl share一張單人床, 攪到我一晚比佢整醒幾次, 慘!

沒有留言:

張貼留言