2010年9月17日 星期五

睡前故事 (23個月)

Sheryl下個月就兩歲啦, 加上返左學一個月, 理解同表達能力都好左, 開始可以用完整句子啦!

 

睡前故事都換左一批新書, Sheryl對之前的Usborne farmyard tales 同 小熊寶寶系列好似已經無咩興趣.  所以試下加入一本oxford reading tree嘅read at home系列 - Funny Fish.  點知Sheryl一睇就上癮, 仲好快就記得晒d主角嘅名, 每晚都話要睇"Biff, Chip, Kipper and Floppy"!

 

ORT有幾貴都有幾多大家都知, 無可能買囉.....於是去圖書館借, 真係超級方便又慳錢!  呢6本書每晚都要講一次先肯瞓...........

 

返左學之後, Sheryl d中文明顯進步左, 講野都多左用中文, 對中文故事書興趣都大左, 所以拎左之前買嘅台版書出黎, Sheryl竟然都愛不惜手!

 

月亮晚安呢本名著我中英文版都有買, 我就鍾意英文版多d, 因為英文有押韻.  不過Sheryl就鍾意中文版多d, 最近睇完仲要攬住瞓!

 

對不起呢本翻翻書之前已經睇左英文版, 係時候出動中文版! 

 

睡覺時間到囉 - 呢本立體書真係超正, 好玩之餘仲裝作精美, 連daddy睇到都話好靚!


瞓覺前要做嘅嘢 - Sheryl最鍾意呢part收玩具:


刷牙梳頭.................................


仲有媽咪講故事...........................


不過呢本書唔可以係睡前最後一本, 如果唔係玩到唔肯瞓都有份, wakakakakaka!


 


 

3 則留言:

  1. 請問你如何培養小朋友讀書既興趣? 現在我bb 9個半月大,每晚都有同佢睇下書,但係佢好似興趣不大,睇一頁就爬去攞其他野玩,想佢睇完嗰幾頁書都唔得。我都希望bb可以好似你囡囡咁愛睇書。請問你囡囡9個半月時是否已愛看書? Thanks a lot!

    回覆刪除
  2. Thanks so much! 可能我講得太詳細, 我會成句讀比佢聽, 等我試下你既做法試下簡短些。另外, 可能我講故事既技巧唔太好, 不過我報左Bring Me A Book既兒童啟蒙老師訓練, 希望會有幫助, 亦都希望佢大d會鍾意睇書! ^^

    回覆刪除
  3. The chinese books are great. Can you please tell me where I could get them? Thanks!

    回覆刪除