2010年9月6日 星期一

開始適應校園生活

由8月中開始, 一個鐘, 兩個鐘, 直到9月份開始正式返3個鐘, Sheryl總算開始適應自己上堂了.


而家每朝帶佢返學, 去到學校樓下都會開始扭下計, 去到課室門口同老師交接時會喊, 不過我喺出邊"裝"佢, 見佢唔夠30秒就收左聲, 而且已經好專心噤玩緊玩具.   加上每晚臨瞓我會同佢傾下計, 問下佢學校d嘢, 佢每次都會好sweet噤笑住答我, 好似好回味噤, 我諗佢應該enjoy返學啦, 係再要d時間適應下同媽咪分離果一下.  好似校長喺簡介會都提到, 始終都仲未夠兩歲, 須要嘅適應時間比"大囝"長係好正常嘅.


入左課室後一分鐘嘅情景, 收晒聲玩緊玩具lu.........



放學返屋企食完lunch就nap, 起身都下晝4點幾, 食完tea就同嫲嫲爺爺落街行下玩下, 返上黎玩一陣玩具就6點幾食dinner.  食完dinner我地返左屋企daddy又帶佢落街玩多轉, 之後我地食飯佢就同工人姐姐玩, 好快又到9點要沖涼食奶, 跟住我同佢bed time story後10點前就要瞓覺啦,  返學嘅生活非常充實!


課餘大玩具...................MILKY家姐!!!!!   呢張相影得佢兩個幾似樣喎, wakakakaka!


1 則留言:

  1. Sheryl 已經好叻啦 , 好快適應到校園生活 ! Marco 到而家都會一分開就想喊 , 話好唔捨得你、掛住你 … 我聽都聽到痳木晒。好彩坐校車都算 OK, 我每日目標就係送到佢上校車 , 唔喊就攪掂 ! 我好想見吓 Sheryl 呀 , schedule 吓先 !

    回覆刪除