2010年9月13日 星期一

台灣巧連智幼幼版 (23個月)

9月號8月尾已經收到啦!!!!


好鍾意呢set台灣教材, 一年入面每個月都有唔同主題, 有書, vcd, 玩具等, 主要都係一d配合小朋友年紀嘅生活自理同概念, 加上係普通話, 如果唔用vcd果時可以用廣東話, 睇vcd時就可以當係接觸下普通話.  巧連智官網http://www.benesse.com.tw/

 

我訂左2-3歲嘅幼幼版, 9月份主題係沖涼清潔+照顧妹妹, 有一個公仔比小朋友學習除衫著衫同扣扭, 仲有一set圖卡玩具扮同隻公仔沖涼.



本書基本上係重溫vcd內容, 唔想睇噤多vcd, 可以睇一兩次之後用書重溫.  本書有貼紙遊戲, Sheryl呢排好鍾意玩sticker!

 

睇vcd中............


 

有唱歌跳舞, Sheryl至愛, 不過太富娛樂性, 都係唔可以睇得太多!

 


 

其實巧連智個概念好好, 點解香港無呢類教材呢? 每個月都有唔同嘅教具同玩具, 圍繞幾個主要主題學習, 適齡教育又貼近日常生活!  不過可能香港好多家長會覺得0徙錢, 因為唔會學到認字, 哈!  唔怪得噤多港孩, 因為家長都覺得生活自理係least priority, 最緊要學到"字", 自理有工人幫, 囝囡洗咩自己做?  香港市場上無呢類教材, 都係充分反影市場須要!

 

無可否認Sheryl自理能力比較弱, 真係要訓練多d先得. 當然訓練自理唔一定要買教材, 不過有趣嘅教材可以令學習自理更有趣, 噤就可以事半功倍!  而家沖涼都會叫佢學巧虎噤自己摔下個身 (當然係好求其下, haha).  

 

最緊要係價錢唔算貴, 每個月買少一件玩具都喺番度啦!

 


 

4 則留言:

  1. 好好呀...我而家都有教皓b摔摔身架....不過刷牙佢唔係好肯...

    回覆刪除
  2. how did u buy 台灣巧連智 幼幼版 can u pls help me?

    回覆刪除
  3. 我想問你而家重有無用呢套書呀﹖...會二手出讓嗎﹖...謝謝你!....=)

    回覆刪除
  4. 我想問你會否考慮出售幼幼版的9月號及10月號? 我訂咗, 只可由11月號開始, 但又好想要埋9月號及10月號~謝~

    回覆刪除