2011年6月22日 星期三

遲來的Meet the Sight Words (2yrs8m)

Meet the Sight Words 係 Preschool Prep 果 set入面嘅, 之前Sheryl都係用呢set黎極速學識shapes, colors, numbers and alphabets.  我特登拖延開始Sight Words嘅時間, 因為覺得佢應該要先掌握好大細楷alphabets先.


Preschool Prep set: http://hk.myblog.yahoo.com/cocomilkyclub/article?mid=3174



而家覺得係時候開始認字啦.  可能好多媽媽好早已開始用flash cards認字, 不過當我知道左 flash cards嘅壞處之後, 已經放棄左用flash cards, 等大d先開始phonics.  不過sight words 係一d phonics拼唔到嘅字, 只有死記.  而我發現Sheryl對字唔係太有concept, 佢會睇成係幾個英文字母.  所以心諗都係時間開始返Sight words啦.


由於呢個系列嘅dvd節奏慢, 內容簡單.  Sheryl兩歲前好有興趣睇, 而家睇得barney, mickey多, 對呢set娛樂性低嘅dvd興趣減低左, 睇左三分二就開始無心機了.



不過佢會一路跟住dvd讀, 應該會易入腦d!  Meet the Sight Words 一共有3隻dvd, 每隻教10零個sight words, 唔好處係佢只有dvd, 無字卡.  (我好早買, 果時無書無卡, 而家出左字卡同埋書, 不過要另外買!) 


所以決定自制字卡, 真係話都無噤易呀,  print出黎再貼係卡紙上面剪開就攪掂,  又可以慳返筆! 


2 則留言:

  1. 你好,請問你認為flip flap book值得買嗎?一套成70usd都幾貴,但是否對學習很有幫助?除了sight words,其他主題要自製似乎有點難度

    回覆刪除
  2. Thank you, 我在淘寶買了7只dvd,但得兩只無問題,無奈

    回覆刪除