2012年3月15日 星期四

Aidan開始睇書了 :)

好開心好成功地令到家姐仔成為愛書之人.  家姐仔由3個月大開始我每日都會讀書比佢睇, 唔須要理佢其實識唔識, 目的係養成一個睇書嘅習慣, 令佢覺得每日睇書, 就好似食飯沖涼去廁所噤自然嘅事. 

而家每晚我要同家姐仔講價, 佢話要睇5本, 我話3本, 最後4本成交 XD  如果唔係, 佢可以拎十幾本書上床度睇到唔肯瞓.....

弟弟而家3個半月了, 都係時候開始培養睇書習慣, 就由布書開始啦!



佢堅係睇緊架 XD




等我摸下先.......



呢個pose睇都唔錯.....




同家姐仔一齊睇, 教識家姐之後仲可以幫我手讀比弟弟聽:

3 則留言: