2012年3月3日 星期六

Aidan 一百日

Aidan百日宴, 我地"簡單而隆重"地兩家人一齊食餐飯. 




 






今次因為遲左book, 樂怡文師傅booking full左, 唯有試下onda cakeshop. 




效果唔差, 不過真係不及文師傅細緻同用心.  個cake我要黑森林, 佢造左香蕉朱古力, 好在香蕉朱古力好好食, 叫做錯有錯著.

不過講到用心, 真係差幾皮.  我send左相比佢之後再電話同佢confirm, 我想用toy story果種積本砌Aidan個名, 佢竟然話, "噤樣好side我地時間, 要每磅收貴d!"  雖然我唔識整, 但係幾塊正方形子母積本有幾難整?  難整過隻木馬???  搵藉口收貴d都算, 佢竟然用"side時間"黎形容佢整嘅立體蛋糕???

跟住我叫佢整d波波喺蛋糕面, 佢話"我是但整d圓形架咋喎!"    又是但又side你時間, 無心做點會做得好呢?

仲有, 我話Aidan係男仔想要粉藍色, 佢話ok但end up整左粉紅色.  其實....就算我無講, 男仔都無理由用粉紅色....更何況我白紙黑字email寫到明! 

如果大家有睇之前我幫Sheryl訂果d立體蛋糕, 比呢個複雜同detail幾倍, 文師傅仲會比意見點樣會靚d.  人地係想盡辦法點樣整好d, 好有heart, 而唔係是但同埋覺得side時間囉.  雖然onda個cake好食d, 不過order得立體 蛋糕當然係要個look啦.

技不如人唔緊要, 我預左,  無heart果下要不得!!!!!




 

 

沒有留言:

張貼留言