2012年3月29日 星期四

最新淘寶英文書收穫

其實已經有一排無買新書了, 因為地方所限, 同埋去圖書館好方便.

不過家姐仔開始要做好多exercises, 線條練習等, 所以就去淘一淘啦~~~

呢3本exercises又厚, 印刷又精美, 彩色架.  公仔得意又有stickers, 家姐仔一定好like:







無意間見到呢本, Karen Katz嘅lift the flap book好正, 之前家姐仔細個都買左一set, 佢仲好鍾意睇.  今次比我淘到同一系列嘅halloween版 :)  廿零蚊同書局賣果d完全無分別!






最後呢本海綿board book幾好玩:




弟弟可以睇之餘, 家姐仔都可以學下相反詞啊!




 

10 則留言:

  1. 妳好呀,可以俾妳買書既淘寶link我嗎?

    回覆刪除
  2. 我都好想要你買書既淘寶link呀~謝謝你~

    回覆刪除
  3. Can I have the link too? Thanks!

    回覆刪除
  4. Can you pls share the link ?

    回覆刪除
  5. 你好呀﹐可以俾妳買書既淘寶link我嗎?

    回覆刪除
  6. 瑩瑩同橋橋或者叫YY同QQ都得,再唔喺叫磨DEL瑩同張仔人又得,是旦啦!!!2012年5月28日 清晨7:05

    可以俾淘寶link我嗎?

    回覆刪除
  7. 你好呀﹐可以俾妳買書既淘寶link我嗎?

    回覆刪除
  8. Can I have the taobao link for the Karen Katz Book and Board Book? Thank you. ^^

    回覆刪除
  9. 妳好~可以分享買書既淘寶link給我嗎?謝謝!

    回覆刪除
  10. 去到淘寶, 也找不到

    回覆刪除