2006年12月30日 星期六

充實0既聖誕假期 - 第三天...地震呀!!!!

12月26號...地震呀!

聖誕假最後一日, 朱古力奶無街去, 因為佢地阿媽又要去年年例牌0既CUC Ball!  下午三點幾就約左朱古力奶姨姨去剪頭髮, 仲可以免費吹"攣"個頭...唔洗錢set埋頭!

  去完bobbi brown化妝之後, 就去會展CUC Ball啦!  今年d 0野食算好食, 不過d禮物就真係...cheap 左D, 我地仲成台人都抽唔到獎品tim...!

食野食到八點幾, 突然覺得個地0係度搖, 直頭見到d水同盞水晶燈d水晶0係度搖...我同同事你眼望我眼, 我仲話"地震呀?"  我同事話"唔係掛, 可能樓下新城個show d音響太勁!"  但係真係feel得好清楚, 搖左起碼5秒!  跟住過多十分鐘左右, 又黎過...今次都係好清楚咁feel到!!!!  後來有個同事打返屋企, 佢屋企人先話佢知原來台灣大地震!  我地當時會場有live band, 環境又嘈, 都feel得咁清楚, 真係震得好勁下!  地震真係好恐怖呀!

 

去到會展門口, 順便影張燈飾相先!

 

今年條裙我好滿意...因為...平, 但睇落又唔係好似平0野...哈!
 
(特別鳴謝CoCo爸做司機接送我, 如果唔係凍都凍死 !)

沒有留言:

張貼留言