2006年12月15日 星期五

第一次整狗狗蛋糕

前幾日搵返個狗狗蛋糕recipe, 呢幾日又比較得閒, 所以決定益下朱古力奶, 親自整個"紅莓香蕉蛋糕"佢地歎下!    除左無鹽牛油同狗狗牛奶要去"城市掃把"買之外, 材料都算簡單!  預備個蛋糕漿要20-30分鐘, 再加埋要焗35-40分鐘, 大約1個鐘攪掂, 焗完再要攤凍大約1個鐘, 朱古力奶0係廚房門口 "步"足兩粒鐘, 就係為左呢個香到暈0既蛋糕!   本來個蛋糕係"香蕉蛋糕", 不過我見Milky之前尿道炎獸醫建議比cranberry佢食, 咪變左用cranberry做toppings 0既香蕉蛋糕囉!

Update返recipe上黎先:  

(原文: http://goldenretriever.hk/phpbb2/viewtopic.php?t=6287&highlight=%BC%E4%BE%A6%BB%E6 )

<香蕉蛋糕>

材料 : (可製 1 個 16.5 cm 直徑圓形蛋糕)
香蕉 100 克
蛋黃 3 隻
蛋白 4 隻
麵粉 60 克
自發粉 1/2 茶匙
無鹽牛油 50 ml (一定要用無鹽)
狗狗牛奶 50 ml (可改為水)

做法 :
1) 先將香蕉去皮及壓爛
2) 蛋黃打至奶白色
3) 將香蕉蓉加入已打好之蛋黃中攪勻
4) 牛油隔水煮溶與牛奶一同加入香蕉蛋漿中
5) 分多次篩入麵粉及自發粉並攪勻
6) 於另一個兜中下蛋白打至企身 (用電動打蛋器會較省時)
7) 將打起之蛋白分數次加入香蕉蛋漿中並輕輕攪拌
8) 倒入已鋪好烤盤紙的蛋糕盤內, 放入已預熱 170度 之焗爐焗約 35-40 分鐘, 焗好取出放涼

材料: 香蕉, 蛋, 麵粉, 自發粉, 無鹽牛油, 狗狗牛奶

 

嘩, 出爐啦, 好香呀.....

 

加埋d餅餅同埋cranberry就攪掂!

 

CoCo:  阿媽你仲影咩呀,快d啦......    Milky:  再唔食就比阿哥食埋我果份架啦, 快d啦......

 

比兩隻怪獸食之前, 影返張"遺照" 先!!

5 則留言:

  1. 好有心思呀,我除左整birthday cake會整topping外,其餘個d都冇整呀 ,我想問個d紅莓係邊度買架, 我想整"紅莓honey muffin"比muimui試

    回覆刪除
  2. mui媽, cranberry 0係尖沙咀Citysuper有得賣, 好似係$33一包, 另外銅鑼灣24小時惠康都有, 不過貴d, $39一包! 我想問honey係咪平時人食果d呀?????

    回覆刪除
  3. 朱古力奶媽︰我同人食果D Honey架,不過份量就好少好少囉

    回覆刪除
  4. 紅莓, 好好味!! 牛油可以用橄欖油代替, 咁個狗狗cake會更加健康!!!

    回覆刪除
  5. 丁茶媽, 0係度見到你巧開心呀, 我要向你請教下點整好野比朱古力奶食先, 快d add你個blog先 ! 原來可以用橄欖油, 咁仲方便, 因為我都用開, 下次試下先, thanks!

    回覆刪除