2008年2月29日 星期五

好凍呀...ZZZzzzzz

前排凍成咁, 朱古力奶大部份時間都chi住張梳化......


佢兩隻嘢好攪笑, 成日都symmetrical咁瞓!



Milky:  ZZZzzzz 好眼瞓呀, 呀媽仲咩唔熄燈???!!!!



CoCo好犀利, 佢可以卷到好"圓"架, (呢招Milky唔識架) 直頭卷到好似"米田共"咁....! (註:張梳化個套拎左去洗, 因為CoCo漏尿, 佢就係瞓到豬頭咁嘅時候就漏尿, 好彩而家食左藥好左好多啦!)


2 則留言:

  1. 我本來都唔比佢哋瞓梳化架, 不過前一排就真係唔忍心, 心諗... 最多多d吸毛打掃姐.
    所以, 中秋就佔據sofa, bogi仲爽, 佢走上床痴實我哋兩個瞓... 不過, 依家要佢哋瞓番自己床仔, 好似有d難度... 妹妹會眼濕濕咁望你求你, bogi仲衰, 直頭當睇我唔到, 聽我唔到咁自己跳上床先!!!

    回覆刪除
  2. 我屋企張梳化已經無左cushion啦

    回覆刪除