2008年6月4日 星期三

豪brunch

見到Min去左食JWM嘅sunday brunch, 睇到流口水之際, 醒起我上年都食過一次"豪"brunch!  果次去Intercontinental食有名嘅sunday brunch, 雖然想去食好耐, 但係話晒都六舊幾一個人, 仲要係食早餐only (對我地黎講, sunday brunch = 早餐, 因為我地假期會瞓到好晏!), 的起心肝去食都總要有點名目, 於是同CoCo爸揀左舊年嘅"相識10週年"去食啦!


任飲嘅champagne, 我見隔離枱狂refill, 好嘢, 一早就隊咁多酒, 佩服佩服! 我諗佢地淨係飲champagne都回本! 



豪brunch又點少得大量seafood呢!



風乾火腿都係指定動作!



重頭戲就係不斷有人龍排隊攞嘅鵝肝多士!



仲有其他一般buffet都有得食嘅食物!



其實仲有其他"名貴"食物, 好似Caviar之類, 但係無影相, 事關我地果朝唔知醒起身, 又要放左狗先出門口, 去到人地已經開始左個幾鐘, 所以一味掛住食, 唔得閒影相!  不過就算d嘢食"名貴", 但係我地arm arm起身, 根本無胃口食咁多, 結果都係回唔到本!!!

3 則留言:

  1. 嘩要十世前book , 其實好久之前都想過去食, 不過Iris食brunch太早d機能未Ready, 我有唔慣晨早飲酒.... 不過有機會都想去呀!

    回覆刪除
  2. 呢度係我下一個target!!!

    回覆刪除