2008年6月4日 星期三

荔枝糯米滋

尋晚去完養和聽產前講座, 0係跑馬地食埋飯, 其實都已經好飽, CoCo爸仲話要去蓮園食甜品, 咁我就唯有睇佢食啦!   點知睇下睇下, 見到有個女人黎買外賣, 話要"荔枝糯米滋"喎, 因為我都幾鍾意食荔枝, 見佢買我又心思思想食, 結果就買左外賣做宵夜!


外面係橙味糯米皮, 一盒4大粒!



入面係原粒去核荔枝, 好味!!!!



對於鍾意食荔枝0既我黎講, 呢粒0野都幾好食, 最緊要係佢一d都唔甜! 

2 則留言:

  1. 我都好鐘意食荔枝架!! 有一年食到發燒先收手呀!!

    回覆刪除
  2. 呢個又唔錯喎 ,不過你唔好食咁多呀,都燥架

    回覆刪除