2008年6月14日 星期六

CoCo最驚嘅約會

CoCo:  好開心呀, 今日出街無帶妹妹喎, 成個車尾比我霸晒, 唔知去邊度"反"呢?



左望望......



右望望......到底去邊樹呢?????



CoCo:  媽, 我地黎呢樹做咩呢?  咦, 果邊有狗狗喎, 唔該放我過去打個招呼呀!



喺出面等緊嘅時候, CoCo仲好得戚撩其他狗, 一入到consultation room 就......驚到搵路走, 睇佢條尾dup到落地下!!!!


CoCo:  "做...做...做咩呀?  我都無病無痛, 仲咩要睇醫生呀?"


CoCo媽:  "年年驗身, 令你阿媽我放心呀ma!  加上你支"癲"狗針到期, 要再打啦!"


CoCo:  "下?打...打....打....打針?  醫生姐姐, 唔打針得唔得呀????"



醫生話CoCo身體ok, 不過有一隻大牙有少少硼左, 醫生話可能咬到d太硬嘅嘢, 之後要小心monitor住, 如果有發炎就要即刻睇醫生, 如果唔係硼到d nerve露左出黎, 就會好痛, 仲可能要剝牙添!!!!!



阿囝最驚就係睇醫生, 基本上一入consultation room就開始驚, 比醫生攪左一輪, 仲打左兩支預防針之後, 直頭驚到連醫生請佢食果舊treats都唔食, (大家都知CoCo有幾為食, 如果佢唔食, 就真係驚到震囉!), 最後要CoCo爸一番安撫之下先定返驚!



阿囝睇完醫生出黎即刻變返平時個得戚樣!  見阿囝今日驚得咁淒涼, 睇完醫生就帶左佢去寶馬山下午茶同行一陣先返屋企啦!


 

4 則留言:

  1. 咦, 你見肚啦wor!!!!!

    回覆刪除
  2. coco越睇越似qq, 但coco個樣好明顯比qq多左幾分醒目

    回覆刪除
  3. 唔係醒目, 係古惑...

    回覆刪除
  4. CoCo的毛色好靚呀,一定又順又滑好好摸! 以前在hk住樓都有養寵物狗,會摸佢攬佢抱佢同佢沖涼,比佢跳上梳化…,而家養的是正式看門狗,百厭星,草地都比佢地掘到一個個洞,無佢符!

    回覆刪除