2008年6月25日 星期三

失驚無神遊山頂

前幾日同milky去跑馬地睇完醫生之後已經差唔多黃昏啦, 有d肚餓, 帶住阿囡又唔知去邊度食飯好, 橫掂0係跑馬地, 就上山頂啦! 


Dogs NOT allowed 0既牌就見得多, 呢部山頂廣場停車場0既lift, 係寫住 "Dogs ALLOWED" 架!  真係好似特首咁話"百年一遇"呀, 咁難得梗係要影低佢!



雖然已經6點, 但係仲未天黑, 於是就同阿囡行下啦!  無左CoCo哥哥0係度, 阿囡勁乖, 一路off leash都會heal住佢老豆,  仲唔會周圍聞地下添!



呢段芬梨道"bang"一聲就行完, 來回都係半個鐘only!   將就下啦阿囡, 你阿媽我而家行一陣就"支力"架啦......



兩父囡@山頂廣場!



行完都未夠七點, 不過我又要坐低休息下, 所以去ZEN坐低飲杯野先啦! 


呢杯龍眼冰都唔錯!



之後就叫野食啦, 呢個柚子沙律都幾好食



最正係個冬陰公湯, spicy同甜酸味好balance, 暫時係我o係香港飲過最好飲0既! 



泰式炒通菜



最後呢個煲仔飯就唔係好得啦, 一個for two 0既份量, 得果"的的"咁多送, 最差係d飯一食落口已經知道唔係原煲煲出黎0既, 因為同白飯無分別!



由於哥哥唔0係度, 阿囡都變左隻"悶狗狗",  仲做左d山頂遊人0既娛興節目, 個個行過都走埋黎撩下佢, 不過好彩有人摸下佢, 佢先無咁悶! 


3 則留言:

  1. 佢好似又肥左咁

    回覆刪除
  2. 你個肚都唔算好大啊! 我大肚個時肥咗好多, 好食得!! 見你精神好OK呀, 幾時預產期呀? 我都係睇Dr. Wan! 我哋第時可以偈吓仔經啦, 哈哈:)

    回覆刪除
  3. 請看Marco's Blog回覆

    回覆刪除