2008年8月14日 星期四

受監視下的朱古力奶

侵犯朱古力奶私隱0既罪魁禍首就係呢舊0野啦!!!!!!


http://pccwmobile.com.hk/portal/common/plaintext.jsp?fldr_id=7659&lang=ch


今日第一日睇, 原來我地出左門口無幾耐, 平時"懶乖"0既Milky已經上左梳化訓, 跟住又輪到CoCo上, 不過睇多幾次就好悶, 因為佢地都只係 0係地下左訓下右訓下, 無咩驚喜/驚嚇!  不過有樣好處, 就係每當我掛住佢地0既時候就可以睇下佢地做緊咩!


到底呢舊係咩黎呢?  咪就係用黎"監視"人同狗0既cam囉!  其實呢部0野係set黎監視就黎到任0既賓賓工人 (係用黎"凶"佢先真), 睇下佢有無虐待我d囝囡 (包括人同狗).  我諗一定有d朋友會問點解要join pccw, 要比月費, 裝ip cam咪連月費都唔洗比囉!  無錯, ip cam係唔洗比月費, 仲可以電腦同手機都睇到, 而家我呢舊0野只係手機先睇到, 畫面質素仲要無ip cam咁好, 但係經過我地詳細分析之後, 都係呢舊0野最實際!


方案一, 一般市面上買到0既ip cam, 大約都係千幾二千蚊, set左之後可以用電腦上網睇, 或者用手機上網睇, 係唔洗比月費0既.  不過CoCo爸公司d電腦set左firewall, 又唔比download Active X, 上網睇, 係 = 睇唔到0既.  我公司無set firewall, 但係睇realtime video會拖慢成間公司個server, 到時比IT"周"到就又係唔洗睇, 就算佢"周"唔到我, 下下老細行過都要好alert咁close左個screen, 好煩姐!   好啦, 咁電腦睇唔到, 都仲有手機呀.  但係用手機上網喎, 收費可以係天文數字!!!  仲要某d手機某d台係睇唔到0既, 而我0既smartone + W910i = 睇唔到, 而CoCo爸0既smartone + nokia6500s = 睇唔到! 


第二個方案, 首先都要買部ip cam先, 跟住join個"隨身寬頻"plan, 即係用自己部notebook加埋隻上網"手指", 咪可以任睇囉, 又唔會影響公司個server!!!  首先, 要"隨身"0既唔單止係隻"寬頻手指", 仲有部notebook.  咁又有人會話, 部notebook放0係公司咪得囉, 又係喎, 但係"隨身寬頻"0既月費如果要任睇, 要成$498/month喎!  咁, 咪又係要比月費!


最後, 我地決定為免得物無所用 (方案1) / 因少失大 (方案2), 就join左pccw呢個plan.  買呢舊0野要$480, 月費$100, 包1500分鐘視像.  另外個手機要上pccw台 (唔上都得, 不過視像要遂分鐘計囉), 我join左$198/month個plan, 普通通話包4400分鐘 (一半網內一半網外), 而我每個月只係講到500分鐘左右, 不過呢個plan就包800分鐘網內視像通話, 即係我每個月可以睇800分鐘cam.  咁個cam包1500分鐘, 另外果700分鐘咪無用???  咁仲有CoCo爸部手機ma, 兩個加埋就唔會用唔晒1500分鐘.  我join 個plan要簽18個月contract, 但有6個月月費回贈, 平均月費即係$132.


埋單一計, 每個月即係$132 x 2 (我同Coco爸0既手機月費) + $100 (cam月費) = $364/month.  我0既手提電話月費仲係公司比0既, 所以最實際同最平就係呢個option啦! 


呢個cam仲有一個好處, 就係可以收音同發音, 即係我可以turn on 個mic同朱古力奶講0野, 不過我驚CoCo聽到呢舊0野會出聲, 九秒九 k.o.左佢就屎啦!!!!!

2 則留言:

  1. 你嘅分析都好有道理, 可能我好彩, 用開Netvigator止網, 之前出Netvigator Everywhere都係約二百零蚊一個月(無限上網), 所以我都就用咗, 話時話都差不多一年...呀, 有人話PCCW有個plan係可以喺NOW TV度睇, 可以叫啲有NOW又信得過嘅人幫手睇, 你呢隻得唔得? 同埋有無得錄影?

    回覆刪除
  2. 呢隻我都問過, 可以電腦/手機/Now睇, 電腦嘅問題就一樣啦, 手機佢個pl,an只係包200分鐘(我而家個plan有800分鐘, 如果加埋leo就有1000分鐘), 我阿媽屋企有now, 但係佢都唔可以成日睇, 始終自己睇唔到就差d啦! 我而家呢部可以影相同錄影, 我有幾個朋友都係用呢部0野, so far都ok, 不過遲d可能考慮要裝多部ip cam喺房, 遲d再諗諗!

    回覆刪除