2008年8月28日 星期四

屋企多左個人...朱古力奶之疑惑

今個星期已經係32週啦, 即係距離馮三小姐出世只係淨返唔夠兩個月, 雖然好好彩, 我個肚唔係好大, 不過好多嘢要做都已經有d吃力, 上兩個星期差唔多日日都大掃除, 將屋企大部份唔等洗嘅嘢掉晒/捐晒去救世軍, 間屋終於都似返"人"住嘅樣!  不過而家就算坐喺度好慢咁執嘢, 都會好快就攰, 仲要係條腰會痛兩日果隻, 所以, 最唔想嘅時刻終於都要來臨......


我地5月份已經開始interview工人姐姐, 我地prefer請喺香港做過嘅, 雖然好多人都話未做過嘅會聽話d, 不過我一直都有家務助理Amy姐姐幫手, 基本上煮嘢食同做家務我都係半桶水, 加上未做過嘅工人係可以咩都唔識到連水喉都唔識開, 試問我又邊會有咁多時間同咁好心機教佢呢???  加上我地屋企有朱古力奶, 請工人一定要唔驚狗, 仲要肯照顧大狗, 好多工人個口就話唔驚, 叫佢落手落腳做又係另一回事.  所以我地5月份搵左幾個香港完約嘅工人黎我地屋企interview, 個過程其實都幾攪笑, 有d工人真係好騎呢!


最初約左兩個interview, 兩個都放飛機, 攪到我地星期日喺屋企呆等!!! 第二次約左3個, 第一個只係黎左香港6個月, 問佢點解6個月就唔做, 佢話個僱主好harsh, 所以佢resign.  咁點harsh法呢?  佢話個女主人唔比佢用洗衣機洗自己d衫, 又唔比屋企鎖匙佢, 又唔比佢用屋企個地址寄嘢返老家...etc.  其實, 呢d一般香港employer都係咁做, 我又唔覺得特別harsh喎!  最精彩就係, 我問佢之前個employer要佢做d咩, 佢話間屋大概2千呎, 喺淺水灣, 屋企得兩夫婦同個17歲嘅仔, 個男主人耐唔中會比幾百蚊佢當獎勵, 有時佢要去男主人個媽媽屋企幫下手, 男主人又會比extra 錢佢, 包食包住每個月仲會比$600 food allowance佢!!!  嘩, 咁好嘅工都唔做? 不如你介紹比我啦!  最尾仲夠膽死問我有無allowance比佢, 我比條"毛"你就有!!!  最令我反感嘅係, 佢問我生左bb之後係唔係仲會keep兩隻狗, 我話一定會, 佢就好自然咁流露一副好厭惡嘅樣, 再附送多一個"廟咀"比朱古力奶!  SHxT!!!!! 


到第二個啦, 佢揍過new born又揍過狗, 所有sense都幾好, 不過就....超假!  一黎到我屋企就好跨張咁攬住CoCo (係CoCo唔係Milky喎), 仲錫佢添!  我見到阿仔個樣好無奈!  又話自己以前同d狗一間房瞓, d狗見唔到佢唔得架喎!  跟住又話自己除左去中環間church之外就邊度都唔識去, 平時咩都唔睇淨係睇bible!  嘩, 嚇得我呀!  跟住我叫佢返去先, 我地要考慮下同埋仲要interview其他人, 佢即時變瞼 (黑口黑面)!  死未??!!


最後, 終於都interview到一個正常d嘅(留意要求已經降低至:正常), 見佢講嘢都幾老實, 我又打埋比佢個舊employer 問過, comment都ok, 所以就confirm左佢啦.  本來8月22號到港, 23號返工, 點知22號打風班機cancel左, 攪到25號先到. 


第一餐晚飯: 咸蛋蒸肉餅, 梅菜蒸鯇魚, 炒菜心, 青紅蘿蔔湯 (食後感: 掂!!!)



暫時都算話頭醒尾, 清潔都ok, 係拖CoCo落街有d "lei hei", 所以短期內會係CoCo爸同工人姐姐 (佢叫Fely) 一齊帶朱古力奶落街去大小, 夜晚就我同CoCo爸帶兩隻嘢落去玩波, 清潔腳仔同身就交比Fely姐姐.  (不過我暫時都係唔捨得比晒佢清潔, 間唔中都要自己抹返, ensure兩隻嘢唔會"封塵"!)


Fely姐姐第一日黎到, CoCo就nervous左成日, 行又唔係坐又唔係瞓又唔係, 又唔聽Fely姐姐話, 成日追住人地pat pat 黎聞!  結果第一日夜晚CoCo攰到屎, 玩完波上黎郁都唔郁得!  而Milky呢? 佢都有好奇不過無咁大反應,  只係工人返左入房瞓之後, 佢瞓喺人地門口唔知等咩!


  


之前去狄狄尼酒店"老lup"人地個牌終於大派用場!



第2日日頭工人喺廳做嘢, 我帶左朱古力奶入房, CoCo好安樂咁瞓, 不過瞓瞓下就係都要"chi"埋我個身度瞓, 逼到實一實, 洗唔洗咁無安全感呀????


8 則留言:

  1. 又瞓o左我個位??番o黎佢就知味道...

    回覆刪除
  2. 唔比佢用洗衣機洗自己d衫 ,我哋都係咁la!!!

    回覆刪除
  3. 雖然我工人勁仲意Harley,但我反而5想佢太仲意Harley!點解?coz佢成人都twist Harley塊面!

    回覆刪除
  4. 觀塘狗街坊會早前已經成為政府注冊團體,
    而我地嘅會長都建立左一個新嘅論壇.
    http://ktdog.forum888.net/forum.htm
    不論有養狗冇養狗或住觀塘與否,
    我地都歡迎~ 只要係喜歡狗狗嘅,
    不妨上黎我地新論壇到傾下計~

    回覆刪除
  5. 第一個工人,係佢自己要求太高喎、第二個就......費事多講 ,如果呢個OK既,就大家夾下囉 ,有個陌生人黎,佢兩個好奇都唔出奇既,但Co Co就攪笑D姐

    回覆刪除
  6. mimi : milky 可能要看住fely.....睇吓佢有無半夜偷野食呀...

    回覆刪除
  7. 做乜開飯都要對住部notebook架?!

    回覆刪除
  8. 嘩哈哈﹐ 睇完你呢編野﹐ 笑到我吖!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    回覆刪除