2008年11月12日 星期三

滿月啦

話咁快, 無覺好瞓嘅日子已經過左一個月, Sheryl已經滿月啦!  滿月前一日去健康院, Sheryl已經有成8磅幾啦, 醫生都話佢重得好好, 叫我比心機餵人奶, 不過仲有一個月就返工, Sheryl都係時候開始習慣下食奶樽啦. 


出左院之後都無同Sheryl合照, 因為我比佢攪到無覺好瞓, 個樣仲殘過剛剛生先果陣! 



多謝公公婆婆嘅大利是!



仲有爺爺嫲嫲同叔叔嘅利是同禮物.  今日仲係爺爺舊曆生日, 順便食埋生日蛋糕!



Sheryl: 我第一次坐我架"私家車"去街街呀!  (其實只不過係屋企樓下嘅美心大酒樓!)


3 則留言:

  1. 復原得幾好嗎??唔殘呀!!好精靈呀!!
    Sheryl快高長大...身體健康.. 唔好虾媽咪呀!!

    回覆刪除
  2. 其實出左院之後大約一個星期傷口已經唔痛, 不過係日日都無覺好瞓最辛苦!!!

    回覆刪除
  3. 無覺好瞓嘅日子應該會持續到佢可以自己瞓為止...因為我而家都仲suffer緊, 雖然基本上佢可以一覺瞓天光, 但係風雨不改日日6:00 - 6:30 就起身夠攞命啦, 夜晚仲要不時起身幫佢'come'被! 這就是媽媽偉大嘅付出呀~

    回覆刪除