2008年11月29日 星期六

絕世好"泵"

轉眼間Sheryl已經7星期大啦.  早喺佢未出世之前, 我已經決定左餵人奶, 當時未意識到呢個task有幾高難度, 淨係諗如果連生仔咁辛苦都做到, 餵人奶有幾難???  一直到Sheryl返左屋企, 真真正正要round the clock 24小時候命餵奶, 先知道原來餵人奶有時仲恐怖過生仔!


可能因為Sheryl喺醫院果時食過奶樽, 加上我身體又未適應, 初初兩個星期真係痛不欲生!  佢每食一下都痛, 好彩我一邊痛一邊唔痛, 起碼痛果邊可以休息下.  加上又唔知佢食左幾多, 唔知佢夠唔夠飽, 如果唔夠狠心走去補奶粉, 第一個月餵人奶一定失敗!  我狠心地唔補奶粉, 當然都要每星期返健康院check住重左幾多, 結果第一個月好成功, 全人奶都重到1kg (全人奶bb average 一個月重0.5kg).


踏入第2個月, 要開始準備比對Sheryl食下奶樽, 因為我返工就唔可以埋食餵啦.  加上過左1個月嘅非人生活, 真係好攰, 開始覺得餵人奶好大壓力.  Sheryl未出世果時我成日提醒自己, 對Sheryl唔可以"太緊張", 過份緊張對佢對我都唔好, 好似餵人奶咁, 如果餵唔到人奶咪食奶粉囉, 我都係食奶粉大, 而家咪好人好姐!   所以Sheryl滿月之後就開始半夜果餐唔埋身餵, 如果之前有泵定嘅奶就食, 無就食奶粉.  如果我地有時下晝出街,  嫲嫲都係餵奶粉.  呢個做法除左朝中起身勁谷奶之外, 一直都無咩問題.   仲諗住返左工之後泵到幾多就幾多, 唔夠就食奶粉, 咁起碼都可以叫做係半人奶, 又唔洗一定要全人奶咁大壓力.


點知尋日開始左邊胸有d痛, 一直到夜晚, 發現有個area有硬塊, 點按摩都唔得, 同埋又勁痛!(谷奶痛起上黎同生仔差唔多架!!!) 到今朝起身都仲痛緊, 無好過, 都心知不妙, 拿拿聲去睇醫生, 好彩無發燒, 即係仲未乳線炎, 不過醫生都開左抗生素比我, 叫我返去快d用暖水按摩, 一定要清左佢, 如果唔係就隨時變成乳線炎, 嚴重仲要做手術放膿!   返到屋企第一時間暖加按摩, 又用電泵起勢泵, 但係都泵唔出!  其實由有硬塊開始, 阿囡都已經啜過兩次, 但係都只係舒緩左少少, 不過係人都話就算痛同清唔到都一定要比佢啜, 無嘢比佢埋身啜更有效, 結果再比阿囡啜, 就啜通左啦!!!! 


所以話呢個世界上最好嘅奶泵咪就係阿b本人囉, 幾貴嘅電泵都比唔上!  因為天父原本就係design人奶比阿b呢個'泵"食!  但係好可惜, 要返工就真係無計, 加上唔知點解我唔係泵到好多,(姑娘話係let down唔好), 但係Sheryl埋身食又長食長有喎!  所以我而家決定輕鬆d, 返工之後泵到就餵, 泵唔到都唯有食奶粉啦!  對於爛瞓嘅我黎講, 相信都唔可以堅持好耐!


除左讚嘆天父design呢個絕世好'泵"之外, 都好佩服堅持全人奶嘅返工媽咪, 因為真係超辛苦!  原來生個bb出黎唔係最偉大, 返緊工都堅持全人奶嘅, 先至係偉大加偉大!!! 

11 則留言:

  1. 經你咁講,我諗緊用唔用電泵好添

    回覆刪除
  2. 睇完哂~ 真係唔知好唔好"side"咁多錢去買電泵好tim~

    回覆刪除
  3. 我買左電泵啦!!睇完唔係驚"side"錢係驚餵人奶喎!!
    加油呀!!偉大媽媽

    回覆刪除
  4. Sheryl 媽媽, 你好叻呀!

    回覆刪除
  5. Marco一直都係食日本明治, D腸胃都幾好呀!當然餵到人奶就最好, 堅持呀!!!

    回覆刪除
  6. 可能女仔個胃細D,唔洗食好多都已經飽! 佢地只要唔肚餓, 就會瞓得耐D...Sheryl好乖呀, 你應該好開心啦, 起碼佢可以俾你休息四粒鐘, 以前Marco夜晚兩、三個鐘就醒一次, 好彩星期一至五夜晚奶奶幫我, 如果唔係我唔洗返工啦!

    回覆刪除
  7. 6安好似多咗D喎! 你有無定時隔2/3個鐘先俾佢食呀, 定係佢一喊就俾呢? 如果用奶樽, 最好每次份量都一樣, 咁樣食得有規律D, 你第時返工就好控制D。至於瞓覺, 你盡量日頭同佢玩多D, 而且唔好日頭落窗簾瞓, 夜晚瞓覺前俾多支奶佢飲, 聽吓音樂先瞓, 佢醒咗都唔好開燈, 最多抱吓佢行吓; 你要俾個時間表佢, 盡量去跟, 佢喊, 就用其他嘢氹吓佢, 俾D時間佢習慣吓, 有時要忍心D。
    我就好D, 同奶奶一齊住, 喺隔離房啫, 講真有自己人湊好過俾工人湊! 要返工就無辦法啦, 不如叫奶奶嚟住一、兩個月,等阿女夜晚無起咁多次身, 咪自己夜晚湊番囉!

    回覆刪除
  8. 我而家先幾個星期但完全感受到個苦況同全人奶媽媽嘅偉大...我而家都唔知點好....姑娘又話唔夠磅數....所以上來睇下你哋d經驗....

    回覆刪除
  9. bb一日食10餐...有時冇一個鐘就喊喊想再食...我半夜3點就補一餐奶粉(而家食和光堂好唔好呢??片片你用咩牌子架...thx!!)就可以瞓3個鐘....其他時間就個零鐘就要餵一次..有時佢日間瞓就3個鐘要攪醒佢先食...夜晚就唔瞓...真係好辛苦....我又泵唔到奶...得少少50ml都唔夠..但姑娘又話我夠奶...一日都有7,8條片片...我諗我唔頂得幾耐....人奶真係好過奶粉好多???唉...我而家都唔知點好....
    好呀...我得閒上去睇下....咁上次個個係咪冇左啦!!
    麻煩晒你呀!!

    回覆刪除
  10. 唔該晒呀!!我睇下頂到幾耐就幾耐啦!!不過佢面仔同耳仔生左d粒粒唔知食人奶事定奶粉事呢??奶粉食左4日每日一次....定會係其他問題呢??狗狗對sheryl有冇影響呀!!
    我英文有限公司呀...我會上網睇架啦!!真係麻煩晒你呀....咁多問題...不過湊bb真係每日都不斷面對新問題...大家努力呀!!

    回覆刪除
  11. 係紅點呀...而家多左頭同頸都有呀....面仔又多左...好心痛呀!!明天擺滿月添呀...星期一同佢睇醫生睇下講咩啦!!我都買定森永睇下會唔會好d啦!!thx!!

    回覆刪除