2008年12月27日 星期六

大食?!

Sheryl而家兩個半月大, 前幾日去健康院, 有~11.5磅重, 姑娘話重得好好, 不過身長就得 3 percentile, 要見埋醫生.  醫生話都唔知點解, 因為我同CoCo爸都唔係好矮, 不過醫生話唔洗擔心, 而家個比例都算正常.  醫生問我Sheryl每餐食幾多, 其實Sheryl日頭就食140ml - 180ml (5至6安), 但係臨訓果餐食成210ml (7安), 如果埋身食人奶就食15分鐘左右.  醫生話佢都食得好勁下, 問我有無"窒"佢食, 梗係無啦, 臨訓果餐如果我唔stop佢, 佢仲可以食多過7安架!  埋身餵就更加唔知佢食左幾多, 佢食夠就自然甩咀啦,不過我而家每次泵奶都泵到200ml左右, 咁即係佢平時埋身食都食到咁上下份量.


之前Sheryl臨訓食左210ml之後, 就可以訓成7-8個鐘一直到天光, 仲要係我摷醒佢先起身食奶.  但係呢兩晚情況有變, 食成240ml (8安) 之後都仲伸伸利要搵野食, 嚇到我同CoCo爸都唔敢再比佢食, 逼佢訓覺, 點知未天光5點幾6點就醒, 仲要鬼死咁肚餓, breastfeed 大約5分鐘左右就清一邊, 好大力咁sucking,攪到我有d痛添!


餓成咁係咪即係臨訓果餐唔夠飽?食8安都唔夠咪好大食? 咁我究竟應唔應該再比佢食多過8安呢? 我地已經將臨訓果餐拖11:30pm先比佢食, 如果佢仍然5點幾6點起身,咁我下星期返工實死得!!!!


4 則留言:

  1. 埋身食人奶就食15分鐘左右?
    oh........係咪大個咗會食快d?因為我 Athene 有時食成40分鐘都好似唔夠...
    有時食20分鐘就ok.....
    不過無可能一覺瞓天光....(envy envy)

    回覆刪除
  2. sheryl笑得好開心呀!!!

    回覆刪除
  3. BB通常3個月左右就會到達類似猛長期嘅時期(唔太記得五確叫物),身體會突然需要多很多營養,所以奶量亦會突然激增。我記得呀仔那時也是由已差不多介夜奶又突然半夜起身搵食,可能Sheryl已到這猛長期,我有朋友的bb甚至要一餐飲9-10安,超恐怖!你或許嘗試臨瞓那餐再餵Sheryl多點奶吧!

    回覆刪除
  4. 哈,我通常每晚四、五點先瞓,無法啦!每日要等阿仔夜晚瞓咗覺先有自己私人時間,不過因有嫲嫲餵阿仔食早餐,我好多時都瞓到十至十一點先起身,有時同阿仔瞓晏覺時又會再補多一、兩個鐘,所以都夠瞓嘅!
    阿仔個blog條link係
    http://www.babyhome.com.tw/joshua_js

    回覆刪除