2008年12月9日 星期二

失驚無神入養和

真係發夢都無諗過生完兩個月之後又要入多次養和手術室!


尋日下晝去左睇醫生, 因為生完之後惡露一直都未清, 正常3至4個星期會清晒, 我到6個星期都未清, 就去左睇中醫, 食左幾次中藥之後返而仲多左惡露, 仲要變返做紅色(之前係啡色)!  同中醫講佢又話係正常嘅唔洗驚, 如是者又過左1個星期, 都係打比婦科問下好d.  點知呀姑娘同我講話有d人要成2個月先清架, 又話可能係period, 仲加句 "你成10個月無黎period, 而家梗係多d架啦!" , 叫我睇定d先唔洗返黎check住!   收左線之後諗諗下, 我餵緊人奶, 會suppress ovulation架喎, 點會咁快period呀???  仲有我10個月無黎period唔通一次要黎返10個月嘅份量咩?  咁我死得啦, 仲打到電話比你咩???? 上星期四再打去, 今次我堅持要返去check, 佢先死死地氣幫我make appointment, 仲要等到尋日(星期一)先有得睇.


尋日去到醫生同我照左u/s, 見到有塊頗大嘅血塊, 初時話幫我打支針等佢自己排出黎, 但係睇u/s睇多陣之後, 就話因為都幾大area, 同埋唔知會唔會痴得好實, 都係吸出黎好d.  就寫紙比我即時入養和, 果時係下晝5點幾, book左3個鐘之後(8pm)做手術.  突然又要入院, 有d驚惶失措, 但係都知道只係小手術, 加上過幾日要返工, 都係快d攪掂佢好d, 咁就拿拿聲入院.


7點幾換晒衫等入OT嘅時候, 姑娘話要全身ma 醉, 吓!  原來要全身架?  我一直都以為係local / 半身!   我即刻打Dr. Wan mobile, 佢話係要全身架, 不過唔係人地做大手術果種全身, 只係打支針瞓幾個字就醒, 絕對安全, 20分鐘攪掂!  雖然我好清楚呢個係一個小手術, 而呢種全身ma 醉嘅risk好低我都明, 但係我一直對全身ma醉都有d恐懼感,  所以果一刻有d想縮沙唔做.  但係唔做又驚唔知d血流到幾時, 到時流血太多仲危險, 所以都係硬住頭皮比人推入OT房!


入到OT房, Dr. Wan未到, ma師Dr. Cheung到左, 見我咁擔心, 佢好好人咁同我傾計, 仲話唔好打針住, 等Dr. Wan到左先打, 咁就唔洗瞓咁耐.  結果Dr. Wan黎到之後打左針, 大約5秒我就瞓著左.


8pm開始, 8:30pm醒返上房, 休息左兩個鐘就出院返屋企, 好彩唔洗過夜!


就係咁, 喺完全無心理準備嘅情況之下做左個全身ma醉嘅手術, 不過都算係有驚無險!

6 則留言:

  1. 好彩最後都Book到睇醫生乍,個姑娘講野又真係太攪笑喇 ,雖然要做個小手術,但了左件心事始終都係好D既,祝你早日康復

    回覆刪除
  2. 無事就好勒~~無啦啦全身麻醉~~都咪話唔驚呀!!!

    回覆刪除
  3. 嘩....真係無啦啦要全身麻醉同做手術都幾驚...真係要小心身體呀!!會唔會關睇中醫事呢??我今日先同媽咪講話坐月個時唔食咩28方睇中醫....
    祝早日康復 !!

    回覆刪除
  4. 祝你早日康復!
    我都有在養和看病,醫生給我做了手術,但之後複查我要醫生手提號碼,佢唔比我喔

    回覆刪除
  5. 唉...我又係兩個月d惡露未清..時有時冇又唔係多喎..今日去產後檢查比醫生睇完叫我去急症室...去到急症室又問我可唔可以即刻入院...bb冇人睇住...明天一早入威爾斯睇下點啦!!
    我記得你都有咁嘅情況所以上來睇下!!不過政府冇私家咁快架啦!!希望佢1,2日攪掂可以出院啦!!bb冇得食媽媽奶呀!!
    睇左你咁講我都冇咁驚...唔該晒

    回覆刪除
  6. 佢真係冇比我入院...叫我去私家照下...有野就返來做喎...我今日照左冇野...都安心d...唔該晒!!多謝
    你而家都ok嗎~~大家都保重身體呀!!

    回覆刪除