2008年12月16日 星期二

三兄妹

CoCo:  bb妹妹你做咩成日夜晚先黎扭計唔肯訓呀?  你攪到我都無覺好訓啦!!!!  你睇下我對黑眼圈! 


Sheryl:  你咁黑點睇對黑眼圈呀????



Milky媽: 阿囡你幫我奏住bb一陣先啦唔該!


Milky:  ........做咩要我奏呢隻小魔怪呀???  我就黎比佢煩屎啦, 成日喊........!!!!


Sheryl:  家姐你抱得我好c服呀, 好多毛好暖呀!


4 則留言:

  1. coco每朝有冇幫妹妹洗臉呀?

    回覆刪除
  2. 呢兩個長輩,有冇鍚妹妹架

    回覆刪除
  3. 妹妹好似鐘意milky多d喎!! haha!!

    回覆刪除
  4. 哥哥同姐姐都好乖好錫妹妹呀....唔知我兩個哥哥會點呢...佢兩個好粗魯架.....

    回覆刪除